OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Tracker for Windows Phone?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
ÄIMÄNKÄKI
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Elo 2005
Viestejä: 202

LähetäLähetetty: 07.01.2013 11:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aku kirjoitti:
Hukkaz kirjoitti:
Aku kirjoitti:
Finnbatt kirjoitti:
Aku kirjoitti:
Eiköhän nuo nokialaiset kannata unohtaa ihan suoraan. Oikeestaan en ole muuta kun huonoa kuullut näistä uudemmista nokioista Confused

Itellä on 800 ja pakko mainita että on tähän mennessä paras puhelin ever. Akun kannattais ottaa i lasit päästä ja kokeilla kunnolla ennenkuin alkaa haukkumaan.

Heh. En kai sen kummemmin haukkunut nokiaa, kunhan vain kerroin eteenpäin mitä itse kuullut nyky nokioista. Minulle on aivan sama vaikka käyttäisitte lankapuhelimia Laughing


No sepäse, turha kirjotella, jos kokemukset nykynokioista perustuu pelkkiin puheisiin.


Menee kyllä melekosen offtopikiksi mutta pakko vielä vastata. Kokemukset jotka kerroin perustuu tuttavapiiriltä saatuihin tietoihin joita pidän kuitenkin aika luotettavina.


Voihan sitä laittaa vähän faktaakin kommenttiensa tueksi, jotta saadaan juttu uskottavammaksi.

Enivei, mulla Lumia 710 käytössä ja olen tykännyt. Yksinkertaisempi tuo on minun mielestä käyttää kuin Androidin valikkosekamelska (ei kuulopuheita vaan kokemusta). Toki Lumiassakin on muutamia omituisuuksia valikkojen suhteen, kuten PIN:in vaihto mutta on noihin oppinut. PIN:kään ei tarvitse usein vaihtaa..Androidin käyttöliittymässä on enemmän silmän karkkia, mutta aika nopeasti sekin wau-efekti lakkasi hetkauttamasta. Lumiaa ei ole kertaakaan tarvinnut bootata (4kk käytössä), sovellukset eivät kaatuile ja kosketusnäyttö toimii niinkuin pitää. Tähän kun vielä saisi Trackerin niin pääsisi kahden puhelimen loukusta Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuulenvoima
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2012
Viestejä: 303

LähetäLähetetty: 07.01.2013 12:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos/kun rakkeri tulee windowsille niin epäilisin että tulee wp8 versiolle ja tässäkin asiassa wp7/7.5 käyttäjät jää nuolemaan näppejään.

koko wp7-sarjan puhelinten lanseeraaminen tilanteessa missä tiedettiin uuden version tulevan markkinoille ja tuki vanhaan loppuvan oli käsittämätön aivopieru.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ÄIMÄNKÄKI
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Elo 2005
Viestejä: 202

LähetäLähetetty: 07.01.2013 13:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, noin se tulee menemään mikäli tracker for win joskus tulee tapahtumaan. Lumia 710 oli sen verran edullinen ettei sillä ole väliä vaikka puhelin pitää vaihtaa win8 Lumiaan vuoden kuluessa. Menee kotimaisen työllisyyden kannatukseen Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com