Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Unforgiven Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.08.2012 18:16 Viestin aihe: |
|
|
insert kirjoitti: | Ahti huvilalta aina jos vaan mahdollista. Yksi haulikkokin tullut huvilalta ostettua. |
Ahti huvilalta olen muistaakseni neljän, viiden viimeisimmän uuden aseen suhteen pyytänyt tarjouksen, mutta ei ole ollut kertaakaan likimainkaan edullisin. Edes palvelu ei ole vakuuttanut, mikä on hieman yllättänyt, koska kyseessä on ollut paljon netissä hehkutusta saanut liike.
Tosin vain ainoastaan pari sakolaista on tuohon settiin osunut, joten ehkä sitten muissa aseissa pystyvät tekemään paremmat tarjoukset.
Niin - ne asehankinnat on sitten jakautunut moneen liikkeeseen vähän siltä pohjalta kenellä on ollut tavaraa hyllyssä tai tarjota suht nopeaan aikatauluun. Hinnalla on oma roolinsa, mutta ei ratkaiseva. Joustava ja hyvä asiakaspalvelu on tässä kohden tärkeämpää. Jos viimeisimmistä hankinnoista jotain kehuja laittaisin, niin esim. Joensuun SAR kerää pisteet, samoin kuin Greentrail Pieksämäeltä sekä Kuopion Armoria. Iisalmen HH-sport on pakko laittaa samalle listalle.
Toinen liike Huvilan ohella, joka ei ole halunnut minulle oikein millään myydä Sakon kivääreitä on Carlson. Yksi esittelykappale sattui silti mukaan kun oli hinta kohdillaan, mutta melkein väkisin piti rahat työntää kassakoneeseen, että kauppa saatiin tehtyä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Bearking 2.0 Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Elo 2011 Viestejä: 374 Paikkakunta: Mualiman napa
|
Lähetetty: 24.08.2012 23:22 Viestin aihe: |
|
|
[quote="Unforgiven"] insert kirjoitti: |
Toinen liike Huvilan ohella, joka ei ole halunnut minulle oikein millään myydä Sakon kivääreitä on Carlson. Yksi esittelykappale sattui silti mukaan kun oli hinta kohdillaan, mutta melkein väkisin piti rahat työntää kassakoneeseen, että kauppa saatiin tehtyä. |
Erikoista. Itse olen kokenut, että kotimaista juuri tarjoavat...jos ei tikkaa huoli niin sakoa sitten. Mitäs ne siellä sulle sitten yritti myydä sakon tilalle? Merkel RX Helix tai muu merkeli? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TKH Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.08.2012 23:42 Viestin aihe: |
|
|
Ei täälläpäin hirveästi kilpailua ole alalla.. Siispä suurin osa etenkin ase ja paukku hankinnoista tehdään Sissoksesta. Muuta krääsää yleensä nettikaupoista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jyräys Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.08.2012 23:47 Viestin aihe: |
|
|
Vaatteet, kengät, reput ja yms. 95% Partiovarusteesta.
Panokset suurin osa kaupungin ainoasta aseliikkeestä ja joskus tilaamalla jos ei satu olemaan tarjolla tuossa liikkeessä.
Jotain speciaalia sitten nettikaupoista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Unforgiven Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.08.2012 11:37 Viestin aihe: |
|
|
[quote="Bearking 2.0"] Unforgiven kirjoitti: | insert kirjoitti: |
Erikoista. Itse olen kokenut, että kotimaista juuri tarjoavat...jos ei tikkaa huoli niin sakoa sitten. Mitäs ne siellä sulle sitten yritti myydä sakon tilalle? Merkel RX Helix tai muu merkeli? |
Carlsonilla ovat enemmän lenkkitossukauppiaita kuin asekauppiaita. Patruunoita ei ole juuri mitään saatavilla ja hintapyynnöt ihan omassa kastissaan (varsinkin pistoolin patruunoissa). Hyllyssä Carlsonilta löytyy lähinnä .308 vehkeitä ja pari hassua 9,3:sta, mutta nekin perus, perus, perusvehkeitä. Deluxet sun muut loistaa poissaolollaan, vaikka leikitään first class-kauppiasta. Safarikaliipereista tuskin ovat kuulleetkaan ja ei tunnu löytyvän intoa hankkia sellaisia edes nähtäväksi. Sakon kiikarinjalkoja ei ole tarjolla puoliksikaan koko valikoimaa, joten ei tarvitse paljoa tutustua niihin paikan päällä.
Jos tarvii uudet verkkarit, niin voi käydän katsomassa Carlsonin poistomyynnistä sitten. Joku rantaradio voi kanssa löytyä elektroniikkaosastolta.
Ei ne sen mukaan sattuneen Sakon tilalle oikein mitään voineet tarjota, kun hyllystä ei kilpailijoita siihen kohtaan oikein löytynyt. Nihkeää vaan oli rahojen vastaanottaminen kaiken kaikkiaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hopan Vakituinen kirjoittaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
juuelikkäs Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.08.2012 20:07 Viestin aihe: |
|
|
Nyt kun ajankohtaiseksi alkaa muodostua patruunoiden jälleenlataaminen, niin kysyn teiltä, mistä hankitte ruutinne? Entä nallit ja luodit?
Ahti huvilasta katsoin nopeasti luotivalikoiman ja ainakin sakon kokovaipat .30 ja .224 koossa on halvimmat mitä tiedän. Se on siis todennäköisin vaihtoehto luodeille tällä hetkellä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Miljoonanick Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Tam 2012 Viestejä: 4567 Paikkakunta: Suomen Detroit
|
Lähetetty: 28.08.2012 20:08 Viestin aihe: |
|
|
juuelikkäs kirjoitti: | Nyt kun ajankohtaiseksi alkaa muodostua patruunoiden jälleenlataaminen, niin kysyn teiltä, mistä hankitte ruutinne? Entä nallit ja luodit?
Ahti huvilasta katsoin nopeasti luotivalikoiman ja ainakin sakon kokovaipat .30 ja .224 koossa on halvimmat mitä tiedän. Se on siis todennäköisin vaihtoehto luodeille tällä hetkellä. |
asetarvike.com ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
löppöpetra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.08.2012 21:35 Viestin aihe: |
|
|
juuelikkäs kirjoitti: | Nyt kun ajankohtaiseksi alkaa muodostua patruunoiden jälleenlataaminen, niin kysyn teiltä, mistä hankitte ruutinne? Entä nallit ja luodit?
Ahti huvilasta katsoin nopeasti luotivalikoiman ja ainakin sakon kokovaipat .30 ja .224 koossa on halvimmat mitä tiedän. Se on siis todennäköisin vaihtoehto luodeille tällä hetkellä. | HH-sport Nivala. _________________ Koittakaa PETRATA vähän! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juuelikkäs Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.08.2012 21:52 Viestin aihe: |
|
|
löppöpetra kirjoitti: | HH-sport Nivala. |
Sanohan suoraan paljon tuolta saa vaikkapa n120 tai n133 kilon purkissa alennuksineen, kun tilaan 5 purkkia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iiroS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.08.2012 22:02 Viestin aihe: |
|
|
Sissos, Green Trail, Huvila, Ace Gun, ja Juvan Rautia, nuo melkein riittää. Sissoksella hyvä valikoima, Green Traililla hyvä myyjä, Huvilalta tullut kovia tarjouksia, Acelta saa paitsi hyvää palvelua myös pätevää neuvoa ja Juvalla kanssa homma toimii ja palvelu pelaa.
Carlsonit olen kierrellyt jo vuosia melko kaukaa... _________________ Annan toisten mä talletella suuret setelit... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jalmari Kolu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.04.2013 23:35 Viestin aihe: |
|
|
Green Trail ja Juvan Rauta & Maatalous. Palvelu on ensiluokkaista ja asiakkaan toiveiisiin koitetaan vastata parhaalla mahdollisella tavalla.
Ace Gun on hinnoittelut itsensä minun budjetista ulos. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JapiTre Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.08.2013 14:00 Viestin aihe: |
|
|
Varuste.netin myymälästä, jos pitää heti saada. Varastosaldon näkee netistä. Hinnat vaan hieman korkealla.
Joskus jotain Hiidenkivestä.
Jos malttaa odotella tavaraa päivän-kaksi, niin Huvilalta tilaan.
Todella nopea lähetys ja matkahuollon lähetystunnuksella voi seurata paketin liikkeitä. Yleensä jo seuraavana päivänä MH:ssa.
Nopea palvelu ja hinnat kohdallaan! _________________ V*tuttaa, sano kettu pihlajanmarjoista... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vesay Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.10.2013 09:03 Viestin aihe: |
|
|
Itse hankin nykyään kaikki varusteeni (paitsi patruunat ja aseet) varustelekasta. Sieltä saa maastokuvioituja oikeasti kestäviä ja hyvin suunniteltuja ja ennenkaikkea halpo jaylijääma varusteita. Varustelekasta löytää monen maan armeejan kamppeiden lisäksi ihan uusia armeejoille valmistavien valmistajien siviilituotteita joilla on myös edellä mainitut ominaisuudet, ovat vain normi hintaisia, eivät kuitenkaan niin kalliita kun Sastat ja muut merkit. Suosittelen ehdottomasti kaikkia käymään sivuilla http://www.varusteleka.fi/fi/ _________________ yksikin supi on liikaa! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2013 09:23 Viestin aihe: |
|
|
Varustelekasta ja paikallisesta urheiluliikkeestä,aseet mistä milloinkin,nyt ostin haulikon pitkästä aikaa metsästäjän erikoisliikkeestä,hiukan turhan hinnakas liike mutta nyt sattui sopiva kampe kohtuulliseen hintan. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|