OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

VAROITUS!!!
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
perisofeus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2006
Viestejä: 6147
Paikkakunta: Rovaniemi

LähetäLähetetty: 23.06.2010 16:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sasu kirjoitti:
Yli kaksikymmentä vuotta ahkeraa tilaamista, satoja paketteja ulkomailta luottokortilla eikä yhtään oikeaa ongelmaa.

Kaksi kertaa on tullut käyttämästäni kaupasta haamuveloitus, toinen oli ilmeisesti inhimillinen virhe ja palauttivat rahat heti kun lähetin heille sähköpostin, toisessa olivat veloittaneet saman summan kaksi kertaa, koska vahingossa lähettivät tavarankin tuplasti.


Ei ole ollut ongelmia. Kannattaa myös harkita Paypalia ja Mac tietokonetta.
_________________
Villilä, ei-kesitetyllä meänkielelä joka päivä, ympäri vuen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
nuuskis
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2009
Viestejä: 642
Paikkakunta: Pohojammaa

LähetäLähetetty: 23.06.2010 17:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Paypal käytössä jos mahdollista, jos ei niin sitten MC:llä, hyvin on onnistunut. Jos oikeen paranoidiksi alkaa niin voi tietty käyttää tuollaisia kertakäyttöisiä virtuaali kortteja joka toimii vain kerran, niin eipä hyödytä hämärähemmoja vaikka saisivatkin kalastettua numeron.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
torant
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Huh 2009
Viestejä: 2238

LähetäLähetetty: 24.06.2010 08:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voisiko ketjun aloittaja kirjoittaa tänne, miten ongelma ratkesi? Mitä luottokunnasta sanottiin, ja mitä muuta asia vaati, että ei joudu itse maksumieheksi. Siis ihan vain siksi, jos jollain muulla tulee sama ongelma eteen, niin tietäisi miten toimia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juky
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2009
Viestejä: 300

LähetäLähetetty: 24.06.2010 09:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En ole tämän ketjun aloittaja, mutta puhelinkeskustelun perusteella asia menee jotenkin näin:
- Luottokunnasta soitettiin, koska haluttiin varmistaa muutama epämääräinen luotolla tehty ostos
- Luottokunnalla on jatkuvassa seurannassa ulkomaan ostot (Itse luulen, että yli 1000 € ostoyritys oli laukaissut hälytysrajan)
- Luottopuolelle asetettiin välittömästi käyttökielto ja pankin puolelle sovittiin katkaisu seuraavalle päivälle jotta pystyin käydä nostamassa käteistä
- Kaikki ostot, mitkä on olleet alle tuon 1000 € rajan, niin tulee normaalisti seuraavan kuun Visa laskuun
- Kaikista laskussa näkyvistä kohdista, mitkä ei ole itse tekemiä, niin pitää tehdä kirjallinen reklamaatio
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Jou 2006
Viestejä: 449
Paikkakunta: pohjois-suomi

LähetäLähetetty: 24.06.2010 15:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

omalla kohdalla havaitsin itse kun nettipankissa tarkastin muuten vain tiliä ja olihan pikku shokki kun luottotili näytti ihan jotain muuta kuin piti, pari kappaletta yli tuhannen euron ostoja samalle päivää ja lukuisia muita lentoyhtiön pikkumaksuja, luottokunnasta sanoivat että nämä ihmiset testaa tällätavalla näitä kortteja esim. omalla kohdalla oli easyjet maksuja jotain 38€ näitä tapahtumia oli muistaakseni viitisen kappaletta, asia on sikäli vielä auki että nyt täytyy omalla kohdalla odottaa heinäkuun laskua ja merkata siitä kaikki sellaiset ostot joita itse ei ole tehnyt ja lähettää luottokunnalle lomake, itsehän näitä ei joudu maksamaan joka on helpotus, ilmoitin tapahtumasta välittömästi luottokuntaan ja visa suljettiin heti,

mikäli omalle kohdalle sattuu sama niin soita 096964696 numero vastaa 24/7

itse olen useita vuosia tehnyt kauppaa netin välityksellä ja nyt oli ensimmäinen kerta kun tälläista tapahtui, paypal on ollut suunnilleen 99% maksun välittäjä näissä kaupoissa mutta ei tässä tapauksessa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
moamoottori
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Lok 2008
Viestejä: 115
Paikkakunta: kajjaani

LähetäLähetetty: 17.07.2010 23:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joo täällä kanssa luottokunta soitti että pistä korttis poikki.
HOMMASIN LIIPASIMEN MOSIINIIN TIMNEYLTÄ
onneksi oli emännän visa joka vinku Very Happy
_________________
kaikki mikä haisee dieselille kiihottaa/toyota kestää eniten väärin käyttöä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
margolin_man
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2005
Viestejä: 539

LähetäLähetetty: 20.07.2010 02:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

siksi on parempi olla tilaamatta ulkomailta...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Villedz
Vieras





LähetäLähetetty: 20.07.2010 02:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikista järkevintähän on olla ostamatta suomesta mitään,näillä ryöstöhinnoilla huhhuh. Idioottien hommaa, luottokorttia en ole käyttänyt enkä käytä. Ei ole tähän asti ollu mitään onkelmia ulkomailta ostaessa. Suurimman osan ostan ulkomailta ja tulen ostamaankin,minä en näitä suomen ryöstöhintoja ala makselemaan..ääliön hommia.
Takaisin alkuun
Jyräys
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Lok 2006
Viestejä: 3171
Paikkakunta: SS

LähetäLähetetty: 20.07.2010 13:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Villedz kirjoitti:
Kaikista järkevintähän on olla ostamatta suomesta mitään,näillä ryöstöhinnoilla huhhuh. Idioottien hommaa, luottokorttia en ole käyttänyt enkä käytä. Ei ole tähän asti ollu mitään onkelmia ulkomailta ostaessa. Suurimman osan ostan ulkomailta ja tulen ostamaankin,minä en näitä suomen ryöstöhintoja ala makselemaan..ääliön hommia.


Kyllähän tuolla saadaan kitkettyä pois kauppiaat täältä suomesta.
Samahan pätisi myös sinun haaveilemaasi ensihoitajan ammattiin.
Turha niille tuollaista palkkaa on maksaa kun ulkomailta saadaan paljon halvemmalla tänne työntekijöitä.
Raksalla on jo onneksi paljon ulkolaisia niin ei tarvii maksaa ylihintaisten suomalaisten palkkoja niille Laughing

Villedz kirjoitti:
Raksalta löytyy koulutus ja suurimmaksi osaksi työkokemus. Ala ei enää hotsita tippaakaan. Keväällä lähtee paperit Ammattikorkean puolella ja toivottavasti joskus olen Ensihoitaja.



E: Kyllä minäkin ulkomailta olen tilannut tavaraa, mutta lähin sellaista mitä en suomesta saa.
_________________
Save a tree - eat a beaver
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
igorrock
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Maa 2004
Viestejä: 13930

LähetäLähetetty: 20.07.2010 15:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pitäisi tuo Villedz laittaa yrittäjäkurssille oppimaan miksi täällä meillä hinnat ovat mitä ovat. Avautuisivat silmät kerralla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Villedz
Vieras





LähetäLähetetty: 20.07.2010 19:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Totta. Onhan se sääli,että nykypäivänä homma on tehty sellaiseksi,että kauppiaitten pitää se kate jostain repiä ja helpoinhan se on ottaa patruunoista yms.

Itse ostan kyllä patruunat ihan täältä kotosuomesta,kun ei niitä tahdo tuolta jenkkilän puolelta saada. Yrittäjäjutut on kyllä aikaaaas tuttuja juttuja,tosin ei myyntitykkien puolelta.
Takaisin alkuun
RipeH
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Syy 2005
Viestejä: 919
Paikkakunta: Kuhmo

LähetäLähetetty: 20.07.2010 20:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Villedz kirjoitti:
Onhan se sääli,että nykypäivänä homma on tehty sellaiseksi,että kauppiaitten pitää se kate jostain repiä


Milloinkas se ei sitten noin ole ollut?
Mitä helekutin kauppaa se sellainen on josta ei katetta saa?!
Ja on tuo sinun ajatusmaailma kotimaisista tuotteista/kauppiaista niin outo, jotta ihan ärsyttää lukea niitä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
igorrock
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Maa 2004
Viestejä: 13930

LähetäLähetetty: 20.07.2010 20:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tässä yhteydessä Villedz ilmeisesti tarkoittaa sitä että uusien aseitten voittomarginaali jää nykyään, monistakin syistä niin pieneksi että niiden huonoa katetta on paikattava nostamalla muiden tuotteiden kateprosenttia.

Ja on myös niinkin että mitä enemmän porukka ostaa metsästykseen liittyvää tavaraa ulkomailta (siis sellaista jota meiltäkin saisi), nostaa tämä alan tuotteiden hintoja entisestään ja hiljalleen myös vähentää liikkeiden määrää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Villedz
Vieras





LähetäLähetetty: 20.07.2010 21:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

igorrock kirjoitti:
Tässä yhteydessä Villedz ilmeisesti tarkoittaa sitä että uusien aseitten voittomarginaali jää nykyään, monistakin syistä niin pieneksi että niiden huonoa katetta on paikattava nostamalla muiden tuotteiden kateprosenttia.

Ja on myös niinkin että mitä enemmän porukka ostaa metsästykseen liittyvää tavaraa ulkomailta (siis sellaista jota meiltäkin saisi), nostaa tämä alan tuotteiden hintoja entisestään ja hiljalleen myös vähentää liikkeiden määrää.


Igorrokki tajusi pointtini tuossa ylempänä. Siitä +1 .
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com