OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Manitoban sorsapillivideo
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
bearking
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Huh 2006
Viestejä: 590
Paikkakunta: pohjois-savo

LähetäLähetetty: 10.12.2008 22:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mika h kirjoitti:
Tuossapa olisi vielä suomalainen video:
http://youtube.com/watch?v=sDQtgc944sY

Pääasiassa dr-85:lla


Tuossa videolla tuo feeding call on ykklä aivan liian "konekiväärimäinen". Kattokaapa vaikkapa haydelssin tai bernie calebin opetus videoita niin siellä kerrotaan tuon räpätyksen ruokailuäänen ero.
_________________
kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-JP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2009
Viestejä: 155
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 17.04.2009 13:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mites muute nyt sujuu tuolla dr-85. lla pillitys. jokos alkaa kvaakit muistuttaa sorsaa Very Happy Itse painiskelen juuri samojen asioiden kanssa...tilasin tossa alku viikosta itelle tuon dr-85. Täytyy kyllä sanoa että yllätyin kuin hankalaa se oikeesti on tuntuu välillä että variksetkin nauraa. Rolling Eyes Tänne saa tosiaa laittaa neuvoa/videoita jos vaikka sais ees perus kvaakin kuntoon ennen syksyä Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
töyhtöhyyppä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2005
Viestejä: 1784
Paikkakunta: p 7200248 m , i 3423456 m

LähetäLähetetty: 17.04.2009 13:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se on hiukan hankala antaa kovin hyvää neuvoa foorumin kautta. Jos sulla on joku kaveri/tuttu joka osaa vähänkää hönkiä pilliin, niin mene sen luo kyseleen vinkkiä. Näät ja kuulet miten siihen oikeasti pitää puhaltaa.

Mulla on yks "mestari" puhaltaja kaveri, jolta ite oon oppinu tekniikan...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-JP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2009
Viestejä: 155
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 17.04.2009 13:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

töyhtöhyyppä kirjoitti:
Se on hiukan hankala antaa kovin hyvää neuvoa foorumin kautta. Jos sulla on joku kaveri/tuttu joka osaa vähänkää hönkiä pilliin, niin mene sen luo kyseleen vinkkiä. Näät ja kuulet miten siihen oikeasti pitää puhaltaa.

Mulla on yks "mestari" puhaltaja kaveri, jolta ite oon oppinu tekniikan...
Näin se tahtoo vähä olla itellä ei oo kokemusta pilleistä eikä kyllä kaveripiieissäkään. monasti on tullu tilanne vastaa että ois pilliä tarvinu.
Ei auta ku katella sorsastus videoita läpi ja koittaa matkia Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
töyhtöhyyppä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2005
Viestejä: 1784
Paikkakunta: p 7200248 m , i 3423456 m

LähetäLähetetty: 17.04.2009 13:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

juutuupissaki on hirveä määrä pätkiä.. kannattaa katsella sieltä.. haet niitä opetuspätkiä ja kuuntele tarkkaan Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
reinobeagle
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Elo 2006
Viestejä: 277

LähetäLähetetty: 24.04.2009 13:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tekniikoista en tiedä mitään, mutta pakko kirjoittaa yksi tarina, joka aina joskus hymyilyttää ..siis tosi tarina! Laughing

Oltiin kerran sorsapassissa ja kaverilla oli hanhipilli, johon se asiantuntijana töräytteli omia "hyviä" soudeja ja kertoili, että mitä mikäkin ääni tarkoittaa jne... sitten vastarannalta kuului hanhien ääntelyä niin kaveri naurahti, että "joku onneton muka vastailee omalla pillillä tuolla hah hah, eipä kuulosta yhtään aidolta" Niin ei mennyt, kuin hetki nii sä "epä aidon" äänen lähde olikin 6 merihanhea Wink , että ei sitten kuulostanut yhtään aidolta?? Niin, että olen ollut kohtuu opissa noissa pillitystekniikoissa, kun kaveri osasi jo silloin ennen nettiä ja opetusvideoita puhaltaa hanttapilliin paremmin, kuin hanhet itse ääntelee Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com