Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
harrim Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 03 Tam 2010 Viestejä: 62 Paikkakunta: Ristiina
|
Lähetetty: 01.05.2011 09:23 Viestin aihe: |
|
|
Muistaakseni tuolla isolla kutosella pääsee huoltoaseman Vip asiakaasi.
Kaverilla oli aikoinaan vastaava lavamalli vajaavetoisena tuskintuo nelikko vähemmällä menee, ettei luule kutosella pääsee halvemalla.
Lienee tuo V8 ruiskulla parempi. ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pjtk Kanta-asiakas
Liittynyt: 12 Maa 2004 Viestejä: 199 Paikkakunta: pirkanmaa
|
Lähetetty: 01.05.2011 15:04 Viestin aihe: |
|
|
Niin joo, jos Ronkkelin ostat, niin multa saat ilmaseks etu jarru satulat. Semmoset jääneet nurkkiin haitoiksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
SoiDin Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Maa 2009 Viestejä: 225
|
Lähetetty: 02.05.2011 07:38 Viestin aihe: |
|
|
minkälainen ois takaveto hiace metsä autoksi? |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Sämpy Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 6272 Paikkakunta: Uleåborg
|
Lähetetty: 02.05.2011 08:57 Viestin aihe: |
|
|
No tällä leveällä Hiacella ei pääse mihinkään ilman isoa lastia. Paljon niitä silti on metsästäjillä koska se on luja ja varma huolettoman pojan auto. Vanhat kaitasemmat Hiacet oli takapotkuisena parempia menemään, mutta niillähän alkaa jo ikää olemaan, pitäisi löytää joku syrjäkylän auto millä ei olisi paljon ajettu eikä suolatuilla teillä. _________________ "Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina" |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Panostaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Syy 2007 Viestejä: 1911
|
Lähetetty: 03.05.2011 10:46 Viestin aihe: |
|
|
Kukahan osaisi auttaa asiassa kun tilasin omaan pätkä pajeroon 235/85-16R
Bf Goodrichin allterrain renkaat niin nyt väittävät katsastusasemalla että ei saa leimaa kun on mukamas 3 milliä liian isot mitä on tyypitetty. Vit-tu
saa-tana tätä pilkunnussimisbyrokratiaa... |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 03.05.2011 11:05 Viestin aihe: |
|
|
Leimarenkaat erikseen. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Navarone Kanta-asiakas
Liittynyt: 16 Mar 2005 Viestejä: 877 Paikkakunta: Merikarvia
|
Lähetetty: 03.05.2011 13:02 Viestin aihe: |
|
|
Muutos katsastamalla.. ittel alla 35x12,5 15 vanteella.. _________________ naturalis messor |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Panostaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Syy 2007 Viestejä: 1911
|
Lähetetty: 03.05.2011 13:07 Viestin aihe: |
|
|
Navarone kirjoitti: | Muutos katsastamalla.. ittel alla 35x12,5 15 vanteella.. |
Selvennäs vähän, nyt ei mennyt jakeluun, kun rengaskoko kasvaa kuulemma niin paljon että pitäisi hommata akelta muutoslupa ja tuurissaan on saako siihen luvan ja maksaa 300 euroa. |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Navarone Kanta-asiakas
Liittynyt: 16 Mar 2005 Viestejä: 877 Paikkakunta: Merikarvia
|
Lähetetty: 03.05.2011 13:26 Viestin aihe: |
|
|
Miksei muka sais. mullakin haettu lupa akelta eikä siinä mitään ongelmaa ollut.. samalla kertaa lupa rungon korotukseen.. Ja auto -93 pätkä pajero.
Halvempi tuo lupa on kun uudet gummit.. _________________ naturalis messor |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Panostaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Syy 2007 Viestejä: 1911
|
Lähetetty: 03.05.2011 14:05 Viestin aihe: |
|
|
Mitkä sulla oli perusteluina kun hait lupaa? |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Navarone Kanta-asiakas
Liittynyt: 16 Mar 2005 Viestejä: 877 Paikkakunta: Merikarvia
|
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Gerberos Kanta-asiakas
Liittynyt: 22 Syy 2008 Viestejä: 3549 Paikkakunta: E-savo
|
Lähetetty: 07.05.2011 21:14 Viestin aihe: |
|
|
Jos OT ahdistaa niin skipatkaa tämä.
SoiDin kirjoitti: | minkälainen ois takaveto hiace metsä autoksi? |
H**vetin hyvä. Takaveto hiacella pääsee moneen paikkaan kunhan vaan uskaltaa mennä eikä pelkää osaamattomien pelottelua että se jää tasaisellekin kiinni. Tietty ne mallit missä motti on penkin alla ovat ihan oikeasti parempia menemään. Ei ole ihme juttu pitää kontissa sen verran tavaraa, että se antaa takasille pitoa enemmän. Ja kyllähän sinne mahtuu. Verraten saksalaisiin tavara-autoihin (etuvetoinen ei ole tavara-auto) on moottorit sen verran alavääntöisiä että jumistakin on edes mahdollisuus päästä irti. Esim. mersun kone tarvii järjettömästi kierroksia, eli sutii tai sammuu. Hiacen 2L-II moottori kestää loputtomiin kunhan pitää huolen että koneessa on nestettä tai sitten menee kansi. Yli 300tkm ajetuissa vesipumpun pesä on jo aika kulunut ja tämän vuoksi moottoritienopeuksissa kannattaa lämpöjä seurata. Tähän ei pumpun vaihto juuri auta, sillä myös pohja olisi vaihdettava. Ei kuitenkaan edes tarvitse välttämättä tehdä mitään kun asian tietää. Tämä onkin moisen kapineen ainoa tyyppi"vika", tai kulumistahan se on, eikä edes nopeaa sellaista. Ruostuminen ja kardaanin ristikkojen toisinaan kuivuminen on vain ominaisuuksia edellisen rinnalla. 2LT TD vie aika rutkasti soppaa, ja 2KDFTV:n ongelma on sähköisen kaasupolkimen asennon tunnistimen kuluminen joissain vuosimalleissa. Tämä ilmenee siten että moottori tuntuu (entistäkin) tehottomammalta, eikä vika ole tofellakaan yleinen. Mut jäljemmät ovat kaikki pitkänokkaisia. Ei silti, ihan sama minun mielestä vaikka pitkänokkainen on hiukan helpompi saada paikalleen sutimaan, mihin sillä muka tarvii päästäkään. Kun renkailla on edes vähän painoa eikä renkaat aivan surkeat, ei ole tietä tullut mistä hiacella ei pääsisi. Jopa umpihangessa ja traktorin jäljessä on menty ilman veto ja työntöapua. Ne on ikiliikkujia ja halpoja pitää. 2,4 vie ~9l/100km ja 2,5d4d ~8l. Eli jollain euroopan sätöstyksellä voi päästä vähemmällä mutta se säästö kyllä hupenee korjaamolle ja huoltoihin. Puhun kokemuksesta ja välillisistä kokemuksista. Ja vielä lopuksi sanon uudestaan, ne jotka väittää että hiacella jää jumiin, eivät osaa ajaa. Ja tarkennuksena voin sanoa että itse kuulun niihin jotka ei osaa, mutta olen vierestä äimistellyt niin paljon että tiedän ettei sillä jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
KORO Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Hel 2011 Viestejä: 333
|
Lähetetty: 07.05.2011 21:49 Viestin aihe: |
|
|
kyllä tämä meinaa jo rueta naurattaan.aihe maastoautot ja joku sielä vielä hiacen etenemisellä retostelee. ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
vt ***
Liittynyt: 22 Syy 2005 Viestejä: 333
|
Lähetetty: 07.05.2011 22:51 Viestin aihe: |
|
|
Se on kato uskonto, niin ei sille saa nauraa! |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Mosberg Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Hei 2007 Viestejä: 1630 Paikkakunta: Suoperämaa
|
Lähetetty: 08.05.2011 11:06 Viestin aihe: |
|
|
Kaverilla oli hiace niin hyvinhän se kiiinni jäi ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|