Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Nakuman Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 10 Mar 2016 Viestejä: 56 Paikkakunta: Keski-Uusimaa
|
Lähetetty: 16.12.2016 23:20 Viestin aihe: L579 Forestiin uutta tukkia, sopivia aihioita? |
|
|
Moro,
onkohan kukaan askarrellut L579 aktiolle tukkia esimerkiksi Tikka T3 / Sako 85 -tukeista?
Nurkissa pyörisi yksi todella rujon tukin omaava L579 ja jostain syystä mieli tekisi sovittaa raudat aikansa kuluksi uuteen tukkiin.
Tutuilla olisi tarjolla HALVALLA T3 Hunter puutukki sekä Sako 85 (S) hunter puutukki. Onko kukaan ollut niin sekaisin, että olisi moiseen hommaan ryhtynyt?
Parastahan olisi se, jos saisi vielä syötön toimimaan tukin mukaisesta lippaasta, pääsisi näin siirtymään makasiinista lippaaseen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
CAPRIVI Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.12.2016 08:05 Viestin aihe: |
|
|
Minulle tuli juuri Boydsin tukki. Hinta 200€.Itse en rupeaisi vanhasta rakentelemaan, on sen verran hyvännäköinen tämä uusi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.12.2016 10:12 Viestin aihe: |
|
|
CAPRIVI kirjoitti: | Minulle tuli juuri Boydsin tukki. Hinta 200€.Itse en rupeaisi vanhasta rakentelemaan, on sen verran hyvännäköinen tämä uusi. |
Minulle on tulossa helmikuussa ja hommasin Riistamaan kautta. Käpistelin tiskillä olleita tukkeja ja tykkäsin. Helmikuuhun on vaan vielä piiiitkälti matkaa. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.12.2016 10:40 Viestin aihe: |
|
|
Boydsin classicci mullakin. Jos tilaa boydseja riistamaan kautta, niin kannattaa ottaa se unfinished vaihtoehto. Eli ilman epoxilakkapintaa ja öljyää tukin ite.
Ite oon tilannu halvalla jenkeistä, ja alle 100usd hintaan ei sa tota lakkaamatonta, niin oon sitte ite poistellu ne. Oma hommansa. _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 17.12.2016 20:07 Viestin aihe: |
|
|
Milles lippaille tuota Boydsiä saa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
CAPRIVI Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.12.2016 08:16 Viestin aihe: |
|
|
Riistamaan kautta tuli mullekin, malli Pro Varmint. Sovitukset sattui, paitsi piippukouru. Piippu on vaihdettu paksumpaan. Pitää vielä tehda talven aikana petaus. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 18.12.2016 09:16 Viestin aihe: |
|
|
Nakuman kirjoitti: | Milles lippaille tuota Boydsiä saa? |
Eihän mikään tukki asetta makasiinillisesta lippaalliseksi muuta.
Esim sakoon lipassarjoja on erikseen. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 18.12.2016 11:02 Viestin aihe: |
|
|
Eikös lipas lähtökohtaisesti ole tukissa kiinni (esim T3 Tikassa). Vain lippaan jousi on kiinni laukaisulaitteen kiinnitysruuvin alla.
Näin ollen jos raudat sovittaisi esim. T3 tukkiin ja hoitaisi tuon jousen toimintaan muuten, niin makasiinista pääsisi siirtymään lippaaseen.
Tai vaihtoehtoisesti CTR / Arctic -tukkiin suoraan, jossa lippaan salpa / vapautin on alaraudassa suoraan kiinni. Näin olisi käytössä suoraan 10 patruunan teräslippaat.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.12.2016 11:42 Viestin aihe: |
|
|
Nakuman kirjoitti: | Eikös lipas lähtökohtaisesti ole tukissa kiinni (esim T3 Tikassa). Vain lippaan jousi on kiinni laukaisulaitteen kiinnitysruuvin alla.
Näin ollen jos raudat sovittaisi esim. T3 tukkiin ja hoitaisi tuon jousen toimintaan muuten, niin makasiinista pääsisi siirtymään lippaaseen.
Tai vaihtoehtoisesti CTR / Arctic -tukkiin suoraan, jossa lippaan salpa / vapautin on alaraudassa suoraan kiinni. Näin olisi käytössä suoraan 10 patruunan teräslippaat.. |
No ei ihan... _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 18.12.2016 11:46 Viestin aihe: |
|
|
Ilmeisesti olen siis ymmärtänyt jotain väärin.
Räjäytyskuvaa kun katsoo, niin jos vain lipasaukko osuu kohdalleen kehyksen kanssa niin, miksi ei?
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
veeLAN Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.12.2016 19:07 Viestin aihe: |
|
|
Periaatteessa kyllä, mutta ehdottaisin sitten melkoisia säätövaroja vähän joka kohtaan _________________ The thing about sport, any sport, is that swearing is very much part of it. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
muke Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Huh 2008 Viestejä: 157 Paikkakunta: Pohjois-Savo
|
Lähetetty: 12.01.2017 23:31 Viestin aihe: |
|
|
Jos on tarvetta lippaalle niin mulla olis L579 lipas muunnossarja joutavana hyllyssä. Kaksirivinen teräslipas. _________________ Mitäs näistä sano huora häistä.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
late2 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.01.2017 10:31 Viestin aihe: |
|
|
CAPRIVI kirjoitti: | Riistamaan kautta tuli mullekin, malli Pro Varmint. Sovitukset sattui, paitsi piippukouru. Piippu on vaihdettu paksumpaan. Pitää vielä tehda talven aikana petaus. | Sain vihdoin oman pyssyn takaisin pajalta. Tukki on aika käytetyn oloinen, kun näin tämän keskustelun niin tuli mieleen että voisihan tuon vaihtaa. Ja juuri tuo Pro Varmint tuntuis parhaimmalta. Pyssy on/oli varmint-malli, ja uusi piippu tehtiin samalla profiililla. Kuinka paksu piippu sulla on ja paljonko joutui ottamaan pois ? Millainen etutukin pohja on, leveä ja tasainen, vai jotain muuta ? Otitko mustan vai kirjavan, pistä joka tapauksessa kuvia, |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ekohippi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.01.2017 13:15 Viestin aihe: |
|
|
En tunne L579:ä, mutta nimim. Jartsu on sovittanut M55-raudat, T3-muovitukkiin. Tosta innostuneena hommasin itsellenikin ko. muovin, mutta melko työlään oloinen hommeli ja runsaasti täyttämistä. Koskahan sais edes alulleen...
Eli alkuperäiseen kysymykseen: On toden näköisesti tehtävissä, mutta helpommallakin päässee. _________________ "Älä valita verojen korkeutta vaan iloitse siitä, että ne ovat nyt alhaisemmat kuin koskaan vastaisuudessa" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|