OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Finnclassic tarkkuus muutokset
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Yhdistelmäaseet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Binski
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 20 Lok 2009
Viestejä: 8

LähetäLähetetty: 10.03.2010 19:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiilalla väännetään piippua, myös uudessa 512 finn marochissakin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JaHu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Syy 2008
Viestejä: 576
Paikkakunta: Kaakkois-Suomi

LähetäLähetetty: 11.03.2010 00:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Omassa Finnclassicissa kohdistus onnistuu todella helposti siitä piippujen puolesta välistä löytyvällä säädöllä. Omani olen kohdistanut 75 metriin.

Ja kun kohdistuksen tekee niin että ensin avotähtäimet kohdalleen ja sitten kiikari, niin paketti on pelikunnossa ampuu kummilla tahansa.

Myöskin ihan kivaa kasaa ampuu, noin 25 milliä 3 laukauksella välillä jopa alle. Kaliiberi on 6,5x55 SE.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pekusti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Syy 2008
Viestejä: 1334

LähetäLähetetty: 05.09.2010 20:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En ny löytäny muuta ketjua, niin pistetään tähän. Olen ajatellut hankkia 412 Valmettiin 308 tuplapiiput. Eikös ole niin, että jokainen piippupari on sovitettava asesepällä aseeseen?

Itsellä ei ole kokemusta ja minulle on informoitu parilta eri taholta "varmaa" tietoa, jotka poikkeavat omasta käsityksestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mihkaili
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Syy 2008
Viestejä: 109

LähetäLähetetty: 05.09.2010 21:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä se viisainta on sepän kautta mennä. Noiden uusien piippujen hintoihin tuntuu sovitus kuuluvan automaattisesti, meinaan jos liikkeistä on tarkoitus ostaa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pekusti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Syy 2008
Viestejä: 1334

LähetäLähetetty: 06.09.2010 17:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin minäkin sen olen ymmärtänyt, mutta minulle väitettiin, että kaikki sopii samaan tuoteperheeseen, eikä passauksia tarvita.. Tutun lähes käyttämättömät piiput olisin ostanut pois, kun ei niitä kuulemma tarvitse. En kyllä välttämättä minäkään, mutta eihän aseita kai liikaa voi olla...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kolopesijä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Tam 2006
Viestejä: 2278
Paikkakunta: itä-suomi

LähetäLähetetty: 06.09.2010 17:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä ne piippuparit pitää aina sovittaa asekohtaisesti. Voi tietysti tuurilla mennä paikalleen, mutta viisainta on asesepän kautta käyttää.
Itsellä tuplaluotipiiput kävivät kyllä perään, mutta etutukki ei mennyt paikalleen ilman sovittamista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Yhdistelmäaseet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com