Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
AtteL Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Syy 2008 Viestejä: 1643 Paikkakunta: Valkeala
|
Lähetetty: 10.04.2010 19:53 Viestin aihe: |
|
|
jrussel kirjoitti: | jos kulumisenkesto ei näyttele suurta roolia valinnassa niin enemmin Maxxiksen Mudzilla |
Äh. Ristikudosrenkaana !&%¤# ajaa tiellä ja kuluu tosi nopeasti. Jäykät ja kestävät rungot.
Pystyheittoa on esiintynyt useissa renkaissa, made in Taiwan.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iivariiso Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2007 Viestejä: 6934
|
Lähetetty: 10.04.2010 20:44 Viestin aihe: |
|
|
Jyräys kirjoitti: | Ajatuksena olisi laittaa Hiluxiin alle Kumho KL71 31/10,5/15 kummit.
Kommenttien mukaan suht hiljainen asfaltilla ja pitää maastossa. |
Minkäs verran tuollaisille kumhoille tulee hintaa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jrussel Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Kes 2005 Viestejä: 549 Paikkakunta: Laukaa
|
Lähetetty: 10.04.2010 20:49 Viestin aihe: |
|
|
AtteL kirjoitti: | jrussel kirjoitti: | jos kulumisenkesto ei näyttele suurta roolia valinnassa niin enemmin Maxxiksen Mudzilla |
Äh. Ristikudosrenkaana !&%¤# ajaa tiellä ja kuluu tosi nopeasti. Jäykät ja kestävät rungot.
Pystyheittoa on esiintynyt useissa renkaissa, made in Taiwan.. |
niin,sitten jää enään BFGn Mutiainen,hintava mutta ykkösvaihtoehto kompromissiksi.Näillä ite ajelen(vuosia) _________________ en ole puolesta enkä vastaan vaan päinvastoin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jyräys Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Lok 2006 Viestejä: 3171 Paikkakunta: SS
|
Lähetetty: 10.04.2010 21:42 Viestin aihe: |
|
|
iivariiso kirjoitti: |
Minkäs verran tuollaisille kumhoille tulee hintaa? |
595,- oli ainakin jossakin rengasliikkeessä sarjan (31/10,5/15) hinta. _________________ Save a tree - eat a beaver |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jrussel Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Kes 2005 Viestejä: 549 Paikkakunta: Laukaa
|
Lähetetty: 10.04.2010 22:00 Viestin aihe: |
|
|
Moonlight Motorsportin verkkokaupassa 549e sarja ja Enklannista Camskillitä 88e kpl,paljonkohan lienee sitten rahti koti-ovelle.
Itse kyllä aion päätyä kanssa KL-71een 33x12.5 koossa vaikka siitä on ristiriitasia kokemuksia ,hinta houkuttelee.... _________________ en ole puolesta enkä vastaan vaan päinvastoin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jyräys Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Lok 2006 Viestejä: 3171 Paikkakunta: SS
|
Lähetetty: 10.04.2010 22:14 Viestin aihe: |
|
|
Tuo 595,- oli alle laitettuna _________________ Save a tree - eat a beaver |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Paramedio Kanta-asiakas
Liittynyt: 21 Huh 2009 Viestejä: 152 Paikkakunta: Kainuu
|
Lähetetty: 12.04.2010 09:41 Viestin aihe: |
|
|
Ei nuo Hankookin mutiaisetkaan pahan hintaiset olleet. 500e allelaitettuna oli parastarjous, itse maksoin 530e. _________________ "Sweat saves blood."
-Erwin Rommel- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
M.Rantala Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 374
|
Lähetetty: 12.04.2010 19:08 Viestin aihe: |
|
|
Onko kellään tietoa tarviiko muutos katsastaa, kun rekisteri otteessa on 205R16 ja vaihtoehtoisena 255/70R15, uutena on 245/75R16? Itse tuota on tullut laskeskeltua ja mielestäni ei tarvi katsastaa, mutta taitaa olla siinä rajoilla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Oskari Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2004 Viestejä: 4228
|
Lähetetty: 12.04.2010 19:53 Viestin aihe: |
|
|
205x16 lukee omassa otteessa ja alla on 31x10,5 eikä ole tarvinnut muutoskatsastaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
guide Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Hel 2005 Viestejä: 2103
|
Lähetetty: 12.04.2010 20:57 Viestin aihe: |
|
|
M.Rantala kirjoitti: | Onko kellään tietoa tarviiko muutos katsastaa, kun rekisteri otteessa on 205R16 ja vaihtoehtoisena 255/70R15, uutena on 245/75R16? Itse tuota on tullut laskeskeltua ja mielestäni ei tarvi katsastaa, mutta taitaa olla siinä rajoilla. |
Renkaan halkaisijaa saa kasvattaa 2 tuumaa eli mainitsemasi vaihdos ei vaadi muutoskatsastusta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Retonkimies Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 1407 Paikkakunta: Riekkomailla
|
Lähetetty: 13.04.2010 09:04 Viestin aihe: |
|
|
Ja leveys oli vissiin 51 mm maksimimuutos alkuperäiseen, eli 255 sallittu 16 vanteilla. Yleensä 15 vanteilla saa leveys olla vielä 10 mm enemmän eli silloin menee tuo 10,5 tuumainen haarukkaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
psk123 Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Jou 2005 Viestejä: 808
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
EEÄRRÄ Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 15 Hel 2009 Viestejä: 73 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 13.04.2010 23:58 Viestin aihe: |
|
|
Ite ostin tossa pari viikkoo takaperin bf goodrichin mud terrainit 31/10,5/15 ja ei kyllä sovi moittia, mahtavasti ruopiii ja ei pirä pielläkään kamalaa mekkalaa _________________ Ka kun maas on reikä, sanoo pohojalaanen kun nevahan putos! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Oskari Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2004 Viestejä: 4228
|
Lähetetty: 14.04.2010 06:35 Viestin aihe: |
|
|
EEÄRRÄ kirjoitti: | Ite ostin tossa pari viikkoo takaperin bf goodrichin mud terrainit 31/10,5/15 ja ei kyllä sovi moittia, mahtavasti ruopiii ja ei pirä pielläkään kamalaa mekkalaa |
Eihän karkea rengas ääntä paljoa pidä uutena, siiten kun kuluu ja vielä epätasaisesti tuollainen karkea kuvio niin ääni alkaa.
Fedimat itsellä ja ei auta paineetkaa vaikka on koitettu lisätä ja vähentää.
Asfaltilla tulee paljon ajettua, vielä nurkka-ajoa eikä matkaa niin huomaa kyllä muutaman kk päästä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lordi Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 28 Tam 2010 Viestejä: 13 Paikkakunta: E-P
|
Lähetetty: 29.04.2010 22:30 Viestin aihe: |
|
|
guide kirjoitti: | Mikäli tieto Nokian Vatiivan alkuperästä eli Cooperin tuotantoa pitää paikkansa niin ei voi kuin ihmetellä sitä.
Tuskin Cooperilta löytyy sellaista tietotaitoa renkaiden tekemisestä mitä Nokian tehtailta ei löytyisi. Hintakaan tuskin selittää noiden halpisrenkaiden leimaamista Nokian renkaiksi koska luulisi Nokian nykyisten Venäjällä sijaitsevien tehtaiden pystyvän kilpailukykyiseen hintaan.
Lordi- katsoppa renkaittesi valmistusmaa, mikäli se niistä näkyy. Onko tulevaisuuden suunta, että Nokian tehtailla teetetään kumeja Venäjällä toisten nimiin? |
renkaan kylessä kyllä väittäävät että suomessa ois tehty |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|