OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kehu/hauku reppujakkaraasi
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jusbe_u
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 20 Mar 2007
Viestejä: 48
Paikkakunta: Pirkkala

LähetäLähetetty: 15.01.2008 23:57    Viestin aihe: moo Vastaa lainaamalla viestiä

Tähän reppuun olen ollu 100% tyytyväinen. ei paina, ei kolise ja kannen heittää kannon päälle niin löytyy jakkaraki.. Smile
Tavaraakin menee kirvestä myöten.

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ankkaman
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2004
Viestejä: 382

LähetäLähetetty: 18.01.2008 19:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mun reppujakkara on aivan !&%¤#.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
eupa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Tam 2005
Viestejä: 261
Paikkakunta: Satakunta

LähetäLähetetty: 19.01.2008 23:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

retki finland..
on se vaan liian iso! Evil or Very Mad
-30% kokoisena olisi täydellinen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jussi72
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Jou 2004
Viestejä: 1637

LähetäLähetetty: 19.01.2008 23:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Retki Finlandille pisteet täältäkin. ihmettelen vain miten noita jakkaroita ja reppuja tuntuu jotkut saavan rikki, minä ainakin käytän reppujakkaraa lähinnä jänis- ja kettujahdissa, missä ei niin paljon liikuta. Pohjoisen lintureissuille on sitten jo ihan eri vehkeet, ei paljon huvita raahata jakkaraa mukana kun päivämatkat on vähän pidempiä ja roinaa mukana tarpeeksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jussi72
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Jou 2004
Viestejä: 1637

LähetäLähetetty: 19.01.2008 23:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

rusakko kirjoitti:
Joo ostakaa erä-lehden testivoittaja retki-finland jos haluutte halvalla hyvän. Ihmettelen vaan miksi testistä puuttui esim Haglöfs Castor ja monia muita. Sad


Retki on niin halpa, että sen on pakko olla täyspasha. ja jos se nyt jonkun testin voittaa, niin se on testissä vika, pasha se on ei sillä mitään tee. Ja jos sitä nyt käyttäjät täällä suosittelevat, niin ei ne mitään ymmärrä, köyhät pashat Laughing Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
metsä-vaagner
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 15 Tam 2007
Viestejä: 25

LähetäLähetetty: 13.02.2008 22:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Istuttuani kahdeksan tuntia passissa Retki Fishing&Hunting reppuni kanssa kypsyin totaalisesti ja ostin Kinetic- merkkisen jakkararepun. Hintaa tuotteella oli palttiarallaa 100 €. Mielestäni rahoille sai täyden vastineen. Esimerkiksi istuintaso on tasainen ja korkeus riittävä. Alumiinirunkokin on kestänyt parin vuoden aktiivikäytön.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pihkat
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Syy 2007
Viestejä: 4615

LähetäLähetetty: 13.02.2008 22:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tervasportin reppujakkara ollut toistakymmentävuotta, asepuolen putkiin laitoin kumiletkua suojaamaan asetta, toimii samalla ampumatukena. Teen enimmäkseen päiväreissuja, olen ollut tyytyväinen. Ihan hyvä kannettava..
_________________
Voi pihkat
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jussio
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 696

LähetäLähetetty: 14.02.2008 11:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sellanen Retki on riittänyt. Hommasin jokunen vuosi sitten täysp-an Otson tilalle. Retki on ehkä aavistuksen matala, mutta riittävän korkea peruspersjalkaiselle. Otson jakkara on rittävän korkea, nyt se onkin pikapissa irtojakkarana. Ei tuota reppujakkaraa kauheasti tule kannettua, lähinnä nostaa autosta passiin. Eväitä sitä sitten odotellessa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Peltsu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 6580

LähetäLähetetty: 15.02.2008 14:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Abu Garcia tarralla varustettu, täys k...a. Jalakset pyöreänurkkainen neliö niinkö ne ruukaa olla. Sillä ei kossupullon jälkeen pysy pystyssä vaikka mitä tekis. Positiivista on että sivutaskuihin mahtuu 2 tölkkiä olutta / tasku. Jos pikkujano yllättää. Lisäksi varsinainen reppuosa lumisuojan ja naruhässäköitten jälkeen on niin vaikea avattava että sieltä ei pilkkivapaa saa esille häirittemään oikeita hommia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16694

LähetäLähetetty: 15.02.2008 14:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuo Retki Finland on käytössä silloin, kun olen hirvipassissa. Muuten en tuota kolhoa jakkaraa kanna metsällä ollessani. Kyllähän tuo menettelee ja arvosanaksi annan vaikkapa seehtemän lussa.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
metsäesa
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 25 Tam 2007
Viestejä: 21

LähetäLähetetty: 15.02.2008 16:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Turhan painava ja kömpelö tuo Retki jakkara kyllä on... Haulikolla lentoon ampuminen liki mahdotonta reppu selässä, johtuen todella tukevista kanto"viilekkeistä". Ilmeisesti pitäisin kyseistä reppua pilkillä aika pystyvänä reppuna, kun pilkki paikka ei ole autosta turhan kaukana. Repussa kuitenki paljon lokeroita pilkkivapoja ja tarpeita varten. Kokonaisarvosana pyörii varmaankin siellä seiskan paikkeilla...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eräjorma86
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 30 Maa 2004
Viestejä: 65
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 19.02.2008 01:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oon sitä mieltä jakkaroist et kaks niit täytyy olla toine kettu/hirvi tai yleensä passaus jahtiin ja siin saa olla jakkara osuus mut en kyl itte lähde kantaan jakkara reppua lintumettällä.. sitä kolinaa ja räminää pelkää jo ittekin.. Wink Reppujakkaraa ei oo kunnollista tosiaan tällä hetkellä mut reppu on se on yhden paikallisen nahkaompelijan tekemä ja on kestäny hyvin ja sopii mettokin sisään ja ne pakolliset kahvi vehkeet et siihen oon kyl ollu tyytyväinen.. Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Metästelijä
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Tam 2008
Viestejä: 37

LähetäLähetetty: 19.02.2008 09:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

metsäesa kirjoitti:
Haulikolla lentoon ampuminen liki mahdotonta reppu selässä, johtuen todella tukevista kanto"viilekkeistä".


Tästä olen metsäesan kanssa samaa mieltä. Minulla on myös Retki Finland jakkara ja muuten on kyllä hintansa väärti. Jänis ja hirvipassissa sekä pilkkireissuilla oiva kapistus, mutta pomppulintuja ammuttaessa viilekkeet haittaavat ampumista. Viilekkeet ovat aika leveät, paksut ja liukkaat. Paksuus vie tuntuman haulikonperästä ja kun on harjoitellut nostoa tietyllä varustuksella ei nostokaan satu kohdalleen tuon paksuuden takia. Lisäksi kun viilekkeet ovat liukkaat joutuu haulikonperää asettelemaan kohdilleen. Tokihan tässäkin on yksilökohtaisia eroja, joitakin se ei haittaa mutta minua haittaa. Jakkaran korkeus on sopiva tällaiselle persjalkaiselle. Jos haluaa viimeisen päälle istumamukavuudet metsään, niin tokihan sitä voi raahata vaikka sohvaa kainalossa. Pitkissä passeissa istumamukavuus kuitenkin korostuu joten siihen kannattaa kiinnittää jonkunverran huomiota.

Joku tuossa edellä mainitsi ko. jakkaran suuresta tilavuudesta. Minä kuljetan mieluummin vähän isompaa reppua kuin liian pientä. Tokihan sopiva on aina optimi, mutta tilanteet metsässä saattaa muuttua. Reppuun pitää eväitten lisäksi sopia myös mahdollinen saalis. Jos päivän kävelee ja sattuu saamaan muutaman linnun ja vielä pomppujäniksen pitää repusta löytyä tilaa ellei halua kannella tapion viljaa käsissä. Hirvipassiin tai jänispassiin kun menee on repusta hyvä löytyä tilaa myös lisävaatetukselle. Mutta nämä on makuasioita. Kyseinen jakkara käy minun käyttötarkoitukseen haulikkohommia lukuunottamatta. Lintumetsällä kannan 55 litran pikkurinkkaa jonka saa tukevasti selkään ja johon sopii tarvittava varustus. Istuinalusena minulla silloin on palanen retkipatjaa jonka laitan kannon tai kiven päälle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lapinleuku
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Tam 2006
Viestejä: 917
Paikkakunta: Inari

LähetäLähetetty: 19.02.2008 10:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

RETKI reppujakkarassa on tosiaan hinta-laatusuhde kohdillaan. Suosittelen.
_________________
www.tajukankaan.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
runtua
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Syy 2006
Viestejä: 244
Paikkakunta: p-kymenlaakso, e-karjala

LähetäLähetetty: 25.02.2008 00:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peltsu kirjoitti:
Abu Garcia tarralla varustettu, täys k...a. Jalakset pyöreänurkkainen neliö niinkö ne ruukaa olla. Sillä ei kossupullon jälkeen pysy pystyssä vaikka mitä tekis. Positiivista on että sivutaskuihin mahtuu 2 tölkkiä olutta / tasku. Jos pikkujano yllättää. Lisäksi varsinainen reppuosa lumisuojan ja naruhässäköitten jälkeen on niin vaikea avattava että sieltä ei pilkkivapaa saa esille häirittemään oikeita hommia.


5 vuotta ollut kovassa käytössä abun reppujakkara, yhden soljen olen hajalle saanut ja senkin auton oven välissä. se kehikko on kieltämättä huono epätasaisella, mutta ei haittaa sekään merkittävästi.
olen tosin käyttänyt roskisämpäriä repun sisällä, lumisuoja taitettuna ämpärin ympärille. pysyy reppu puhtaana limasta ja verestä. eikä tarvi etsiä kamoja, kun reppu pysyy napakasti auki.

retki-versio revähti pohjastaan samantien(liikaa viinaa kyydissä kai), greatland taas meni istuimesta pskaksi. toinen greatlandin jakkara on ollut kolme vuotta täydessä käytössä, ei mitään vikaa.
kympillä kun ostaa niin laatuheittoja on pirusti.
_________________
eihän tosta paikasta voi ohi ampua! onko sulla taas viskipullo repussa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Sivu 3 Yht. 9

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com