OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Sorsapillit!!!!
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 42, 43, 44  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Tero21
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 454
Paikkakunta: Tornio

LähetäLähetetty: 07.09.2004 10:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

olihan eräkontissa tuotteita... mut ei hanhilutkua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
^_^
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 56
Paikkakunta: Tyrnävä

LähetäLähetetty: 08.09.2004 20:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kattelin noita amerikaan maan nettisivustoja.
Kaikki pillit joilla on voitettu jotain mestaruuksia, ja sitten semmoset ei niin normaalin näköset pillit niin maksoivat 50-200 dollaria. on siinä pillillä hintaa. kalleimmat pillit jota löysin maksaa vaivaiset 500 dollaria

kyse siis on hanhipilleistä


Huhuh. houkutuspillit:ssä maksaa metsähanhipilli s-81 25€ nii muualla 10,95$ täällä
_________________
klikkaa jo!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20242
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 22.09.2004 12:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meikäläisellä on tuo Haydelssin DR-85 sorsapilli. Tuli siinä käytyä valmistajan sivulla:

http://www.haydels.com/watfowl.calls/dr85.html

Siellä seisoo ko. pillistä:

"The Deceiver" Our #1 Seller features a fully adjustable floating wedge to allow personal tuning. Covering the full chromatic scale, this call has won many "Meat Calling Contest". However, we do not recommend using it in world class competition,


Eli ymmärtäisin tuon lauseen “täysin säädettävissä oleva kelluva kiila mahdollistaa henkilökohtaisen tunauksen”.

Onko joku tunannut omaa tohtorikasivitostaan? Itsellä ei ole nyt pilli käpisteltävänä, että pääsisi sitä ronkkimaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tero21
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 454
Paikkakunta: Tornio

LähetäLähetetty: 22.09.2004 16:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

itse olen vakuuttunut lutkun toimivuudesta koska olen saanut useat hanhet tulemaan... viime viikolla viimeksi olin vesillä ja aivan keskellä jokea.. tosin oli mulla kaikki kasvosuojat yms muut.. mutta kuiteskin kanukki lensi aivan suoraan syliin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20242
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 24.09.2004 15:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oma lutkuni (sivu kaahdeksan) soi kyllä aikalailla eritavalla ja kun olen Manitoban ja Matin lutkun ääntä kuullut.

Eli tuo oma lutku ei taida olla mikään feeding-lutku vaan jotain aivan muuta.

Viimeviikonloppuna kaveri kyseli seuraavana päivänä kisoissa lutkuteltuani edellisenä päivänä iltalennolla, että "teillä oli siellä hanhipillikin mukana". Kuvannee aika hyvin äänen luonnollisuutta Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
manitoba
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Tou 2004
Viestejä: 171
Paikkakunta: oulu

LähetäLähetetty: 24.09.2004 16:47    Viestin aihe: sorsapillit!! Vastaa lainaamalla viestiä

Terve Lahtinen! Mulla on nyt jotenkin sellainen tunne että sulla on hanhilutku kyseessä. Kuuntelin noi Matin lutkun äänet ja kyllä mulla on samanlaiset sävelet siinä,ne on malliltaan paljon samannököisiä,mutta hanhilutku on isompi ja sitä venytetään ja vanutetaan kuin haitaria,sorsalutkua ravistetaan.Laitappa kuva siitä jos viitsit.Feedin mallard 829 on sorsalutku ja Shaker goose on hanhilutku/haitari Minä valitettavasti ehrehdyin kun luulin että se on samanlainen kuin minulla on minun on puuta ja vain ravistettava.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
pilli
Vieras





LähetäLähetetty: 25.09.2004 14:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nonnii... elikkä ihme homma kun houkutuspillit.netissä ei oo enään sorsapillejä tarjolla ku muutama!!!! ja vain yhestä on ääninäyte!!! kyllähän ääni pitäs kuulla ennen ku ostaa!!! mikähän nuista ois varten otettavin?!?!?!?
Takaisin alkuun
Baikal
***


Liittynyt: 06 Hei 2004
Viestejä: 599
Paikkakunta: Laihia

LähetäLähetetty: 25.09.2004 15:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaverin kans ostettiin houkutuspillit.netistä ne DR-85 pillit.. ne on ainakin hyvät.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
vursan
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 25 Syy 2004
Viestejä: 14
Paikkakunta: nivala

LähetäLähetetty: 26.09.2004 12:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joo mutta niitä ei enään näytä olevan tarjolla
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vursan
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 25 Syy 2004
Viestejä: 14
Paikkakunta: nivala

LähetäLähetetty: 26.09.2004 18:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kokemuksia faulksin sorsa pilleistä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vursan
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 25 Syy 2004
Viestejä: 14
Paikkakunta: nivala

LähetäLähetetty: 03.10.2004 21:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

siinä ois muutama pilli: http://www.basspro.com/servlet/catalog.SubClass?hvarDept=400&hvarEvent=&hvarClassCode=5&hvarSubCode=5&cmid=HULN_OS_DECOYSCALLS_DUCKCALLS
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
VILIKKI
Vieras





LähetäLähetetty: 04.10.2004 14:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hei vursan elä vaan sano, että sulla on joku !&%¤# ählämi pyssy, benellin kopio. Vursanit saa kaikki polkea mättään koloon niillä ei tee yhtään mitään!! Osta kunnon pyssy Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Takaisin alkuun
manitoba
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Tou 2004
Viestejä: 171
Paikkakunta: oulu

LähetäLähetetty: 04.10.2004 15:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Arvoisa "ase expertti" Tuo sinun kysymys ei liity millään lailla tälle sivulle,kun kerran kirjoitit ja tiedät että se huono,niin miksi et kerro mitä siinä on huonoa.Minulla ja mun pojalla on vursan, poika osti tänä syksynä minä vuosi sitten.Niin arvaappas ihan huviksesi kuin kuinka monta sorsaa ja hanhea niillä on jo ammuttu,et arvaa.Ihmettelen vielä sitä,miksi tullaan näille sivuille arvostelemaan toisten aseita ja tarvikkeita jokaisella on mitä on ja sillä hyvä. Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras






LähetäLähetetty: 04.10.2004 20:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin ja Vursan on tehty samaantapaan kuin Benelli ja on myös italialainen.Se on ihan peli siinä missä muutkin aseet ja luokkaa Benelli eli ihan hyvästä aseesta on kysymys.Nyt kun näistä ählämien aseista tuli kysymys niin miettikääpäs Finclassic 512s sehän valmistetaan??
Vastaus:Italiassa Laughing
Sitä Valmettia valmistettiin joskus suomessa mutta nykyään esim.tuo 512 valmistetaan italiassa...No sivutettiin urakalla aihetta mutta tällä lailla.Ihan mielenkiintoisia aiheita Confused
Takaisin alkuun
mika_22
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tou 2004
Viestejä: 2527
Paikkakunta: Keminmaa

LähetäLähetetty: 04.10.2004 20:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuo ylempi oli sitten mun kommentti..unohtu kirjautua Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 42, 43, 44  Seuraava
Sivu 10 Yht. 44

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com