Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
pyyntimasiina Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.05.2007 22:12 Viestin aihe: kyyhky pyynnissä.? |
|
|
oon lukenu täällä että moni käyttää variksen kuvaa kyyhkyn kuvien kanssa. eli te jotka käytätte variksen kuvaa mihin yleensä asetatte sen, kun itse aattelin tehä tai hommata semmosen mutta en oikee oo varma mihin se pitäs asettaa.. johonki kaaaveen lähelle puuhun, vai maahan. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Mixxxu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.05.2007 09:02 Viestin aihe: |
|
|
tää kannattaa varmaan laittaa tonne kyyhkyjahtia-osioon ettei tuu turhia threadia mutta itse olen tuota varista pitänyt maassa, vähän matkaa kyyhkysen kuvista.. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
deadline Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.05.2007 15:51 Viestin aihe: |
|
|
Jatkanpa minäki vielä tähän: Oon huomannu, että kyyhkynkuvat vetää myös variksia puoleensa. Eli hyvinkin usein varsinainen variksen kuva on turha kun voi viereen pöngätä ammutun variksen luonnolliseen asentoon. _________________ "Hän oli mahtava metsämies Herran edessä" |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
pyyntimasiina Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 30.05.2007 13:54 Viestin aihe: |
|
|
kiitti neuvoista. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Ricke Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Hei 2006 Viestejä: 1028 Paikkakunta: Sipoo, Uusimaa, Rannikko
|
Lähetetty: 30.05.2007 18:06 Viestin aihe: |
|
|
ite käytettii serkun kanssa 2006 ku ekaa kertaa jahdattii kunnolla kyyhkyjä variskuvaa, vaikea sanoo että miten se tehoaa, ei se kyyhky sulle kerro tuleekose kuville koska siel on varis vai toisesta syystä, mutta haittaa siitä tuskin on, sillä varis on tarkempi ja variskuvantarkoitus on nimenomaan se että kuin kyyhky näkee variksen se olettaa että reitti on 100% selvä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|