OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Marlin 1895SS - etutukin irroittaminen

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
PastoriSilli
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 09 Hel 2006
Viestejä: 29
Paikkakunta: Hämeenlinna

LähetäLähetetty: 03.12.2006 21:02    Viestin aihe: Marlin 1895SS - etutukin irroittaminen Vastaa lainaamalla viestiä

Moro!

Hirvijahdin päättymisen kunniaksi päätin aloittaa Marlinin lakkatukin muuttamisen öljytukiksi. Etutukin kanssa tuli kuitenkin tenkkapoo: irrotin sen etutukin etupään "pannan" ja luulin tukin sillä irtoavan. Vaan ei irronnut. Mitä muuta pitää purkaa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Powerhead
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Hel 2006
Viestejä: 820

LähetäLähetetty: 03.12.2006 21:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko sulla kenties akuutti tekemisen puute kun tuomosiin hommiin meinaat alkaa? Shocked
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
PastoriSilli
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 09 Hel 2006
Viestejä: 29
Paikkakunta: Hämeenlinna

LähetäLähetetty: 03.12.2006 21:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Powerhead kirjoitti:
Onko sulla kenties akuutti tekemisen puute kun tuomosiin hommiin meinaat alkaa? Shocked


No ei varsinaisesti. Vähän on alkanut tuo lakkapinta kulahtamaan ja öljytukki on mukavampi käsitelläkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
äRPee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 2686

LähetäLähetetty: 04.12.2006 00:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Perushommia. Ruuvi vielä pois makasiiniputken etupäästä alapinnalta ja koko putki-etutukkipakettia väännetään alaspäin sieltä keulapuolelta. Uudekseltaan tiukassa. Pidä putken päätä ja tulppaa nyrkissä, koska muuten tulppa ottaa jousesta vauhtia ja etsiytyy lähimpään ikkunaan. Kootessa huolehdi, että osat tulevat vapaasti kasaan, koska varsinkiin .45-70 on aika täyteinen paketti ja makasiiniputki on helppo asentaa lievästi väännätyksiin. Makasiiniputken takapää kannattaisi hioa ympäriinsä siistiksi siten, että se ei varmasti ahdista tai vänkää. Marlinin putkisysteemin kuuluu olla takaa uiva ja edestä kiinteä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
PastoriSilli
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 09 Hel 2006
Viestejä: 29
Paikkakunta: Hämeenlinna

LähetäLähetetty: 04.12.2006 20:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos äRpee! Hyvät ohjeet, onnistui laakista. Mitä muita huolto/purkutoimia kannattaisi nyt samalla kertaa tehdä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com