Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jääkäri Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Hei 2005 Viestejä: 611 Paikkakunta: nurmo/seinäjoki
|
Lähetetty: 12.03.2007 00:57 Viestin aihe: |
|
|
Kävin taas porukoiden luona ja pääsi houkutuskuvien kanssa pelaamaan.
Vanha, hieman kulahtanut koskelokaave
melkein valmiina, ensi kerralla tehdään loppuun.
maakaaveet jo hiottu valmiiksi, seuraavaksi vanerista pyrstöt ja maalaus
3kpl ruokailevia ja yksi sukiva
_________________ laitetaan kaikki punaselle |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Montsa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.03.2007 00:33 Viestin aihe: |
|
|
Aku kirjoitti: | http://knutsondecoys.com/decoy_duck/sea_duck.html
Meillä alkaa kohta vanerihanhi projekti ja myöhemmin olisi tarkotus maalailla heinärikaaveista telkkiä ja koskeloita joista tehdään oma ketjunsa vähän kauemmas heinurikaaveista. Noille sukeltajille riittänee kun sorsanmuotonen kaave ja samanvärinen kun oman lajin edustaja.
Robo on edelleen se ikuisuusprojekti |
Jos työn tahti on samaa luokkaa kun yleensä meillä niin saadaan tehdä hommia vielä päivää ennen alotusta. Mutta asiaan Anita. Ihan näpsäkän näkösiä kaaveita ja varmaan maalitkin kestää pinnoilla, MUTTA kun tekee itse niin ei pääse syyttämään huonoja kaaveita. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
.625 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.03.2007 06:09 Viestin aihe: |
|
|
Komeita robosorsia .... on liplattajia, ja kaikensortin moottoriperseitä, ja siiven heiluttajia
http://txfowlers.com/Duck_Decoys_Greenhead_Gear_Carrylite_bond.asp
Tuommonen flapping hässäkkä olis aika ihq, tai sitten tuommoinen pilkkivä malli
Kannattaa katsoa nuo muutkin hässäkät tuolta sivuilta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jääkäri Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Hei 2005 Viestejä: 611 Paikkakunta: nurmo/seinäjoki
|
Lähetetty: 01.04.2007 19:49 Viestin aihe: |
|
|
Onko kukaan tehnyt uivia kaaveita uretaanista? Onko lasikuidulla päällystäminen välttämätöntä kestävyyden kannalta? Mietin vaan että mitä noiden omien kanssa tekee, laittaako lasikuidun vai ei.. _________________ laitetaan kaikki punaselle |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kahka Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2004 Viestejä: 433 Paikkakunta: 800km edellisestä pohjoiseen
|
Lähetetty: 02.04.2007 14:10 Viestin aihe: |
|
|
Voi tulla kaaveille turhaa hintaa, jos lasikuidulla alkaa päälystämään. Ainakin omat finfoam ja styroksikaaveet on kestäneet pelkän maalin avulla melko kovaakin käyttöä. Uretaanikaaveeseen saa vieläpä käsittääkseni melko helposti rautalankaa sisälle vahvikkeeksi. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
ketsubishi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 03.04.2007 20:50 Viestin aihe: |
|
|
Itse aloin tekemään tuulisorsaa.. Muokkaan Aliselta joskus ostamaa "flying" kaavetta..kuvia laitan sitten... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jani s ***
Liittynyt: 04 Kes 2005 Viestejä: 1280 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 09.04.2007 21:32 Viestin aihe: |
|
|
Onko porukka löytänyt netistä "storea" joka myy myös merkkarin kuvia?
Jaktkiosk on katottu ja heitä viesteillä lähestytty. Mutta lisää vaihtoehtoja ois mukava löytää. Muistaakseni bass pro:lla on jonkilainen malli joka muistutta merkkaria väri kuitenkin tummempi mielestäni. _________________ "let them come close to you" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jeze Kanta-asiakas
Liittynyt: 03 Mar 2005 Viestejä: 1435 Paikkakunta: Paimio/Pöytyä
|
Lähetetty: 10.05.2007 17:10 Viestin aihe: |
|
|
No kysäsen täälä ku en viitti uutta topikkia tehä.
Eli mullon jottai tollasia sorsan kuvia tuola varastossa. Niitte kai pitäis esittää uros sorsia mut, ne on kyl ihan harmaita eikö olleskaa sorsien värisiä.
Aattelin jos maalais ne naaraas sorsiksi ni millasta maalia sen pitäis olla mikä kestäis ja tarttuis.
Kiitos _________________ Benelli Super Black Eagle 12/89
Sako Quad 22lr
Sako finnbear 30-06 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Aku ***
|
Lähetetty: 10.05.2007 18:15 Viestin aihe: |
|
|
Ruskeeta mattapintaista maalia. Ihan vaikka spraymaalikin käy.
Tärkeintä että se on mattapintaista jotta sorsat ei kiiltele. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pöppis Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 21.05.2007 13:29 Viestin aihe: |
|
|
mitä liimaa olette käyttäneet kun olette liimailleet sorsanpäitä uuten aseentoon?
Tässä topicissa monet ovat näköjään käyttäneet kuumaliimaa, mutta itse en oikein luota siihen..
Itse on olen nyt käyttänyt muutamaan sorsan kuvaan super epoxia. Mene ja tiedä onko se oikea liima siihen.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
akseli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.05.2007 16:17 Viestin aihe: |
|
|
Henkilökohtaisesti en pidä edes järkevänä että noita mennään katkomaan Enkä usko noiden värjäilyjen ja katkontojen auttavankaan muuhun kuin että omaan silmään ne mukavammalta näyttää, ja mukavaa ajanvietettä tietysti
Mutta jos katkoisin niin unohtaisin nuo ns.liimat ja käyttäisin sikaliimaa, elikkäs liima-tiivistysmassaa. Rautakaupasta haet tuubin, jonku ruutan ja sillä. Niin luulenpa vaan että pesee kuus-nolla kaikki nuo kuumaliima judet yms. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
audii Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.05.2007 16:33 Viestin aihe: |
|
|
akseli kirjoitti: | Henkilökohtaisesti en pidä edes järkevänä että noita mennään katkomaan Enkä usko noiden värjäilyjen ja katkontojen auttavankaan muuhun kuin että omaan silmään ne mukavammalta näyttää, ja mukavaa ajanvietettä tietysti
Mutta jos katkoisin niin unohtaisin nuo ns.liimat ja käyttäisin sikaliimaa, elikkäs liima-tiivistysmassaa. Rautakaupasta haet tuubin, jonku ruutan ja sillä. Niin luulenpa vaan että pesee kuus-nolla kaikki nuo kuumaliima judet yms. |
Nimenomaan. Mielestäni sikamassan elastisuus on myös etu kun otetaan huomioon millaisia kolhuja kaaveet monesti kokevat veneen pohjalla tai kuljetussäkissä. Kuumaliima helposti ratkeilee kovetuttuaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kahka Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2004 Viestejä: 433 Paikkakunta: 800km edellisestä pohjoiseen
|
Lähetetty: 21.05.2007 19:51 Viestin aihe: |
|
|
akseli kirjoitti: | Henkilökohtaisesti en pidä edes järkevänä että noita mennään katkomaan Enkä usko noiden värjäilyjen ja katkontojen auttavankaan muuhun kuin että omaan silmään ne mukavammalta näyttää, ja mukavaa ajanvietettä tietysti |
Ehkä näin, mutta jossainhan se vika on, jos sorsat vain kaartavat pari kertaa matalalla kuvien yli laskeutumatta jopa silloin, kun ei itse ole passissa, joten omasta naamastakaan ei voi olla kyse. Itse ajattelen siten, että jos pystyn laskematta selvittämään, onko kuvien seassa ylimääräisiä, eivät ne sorsankaan silmään voi näyttää täysin luonnollisilta. Toistaiseksi eivät omat ja luonnon linnut ole menneet sekaisin, joten kehitys jatkuu. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mixxxu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.05.2007 19:57 Viestin aihe: |
|
|
Viime aloituksen jälkeisenä iltana keräilin pimeässä kaaveitani, ja kun puolet olin saanut kerättyä kaaveparven seasta kuului ränkäytys noh sorsan pääsin sitten lähtöön ampumaan, mutta todella lähelle sorsa päästi veneen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 20527 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 21.05.2007 20:39 Viestin aihe: |
|
|
Pöppis kirjoitti: | mitä liimaa olette käyttäneet kun olette liimailleet sorsanpäitä uuten aseentoon?
Tässä topicissa monet ovat näköjään käyttäneet kuumaliimaa, mutta itse en oikein luota siihen..
Itse on olen nyt käyttänyt muutamaan sorsan kuvaan super epoxia. Mene ja tiedä onko se oikea liima siihen.. |
Itse tekaisin noin. Ei huono.
http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=26256 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|