OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Jahti jakt air-tex vaelluskengät
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
hq
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Hei 2004
Viestejä: 3688

LähetäLähetetty: 29.08.2006 01:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

HKA kirjoitti:
Kaveri tykkäsi kengistään, vaikka kysessä olivat uudet kengät. Ilmeisesti se hyvä puoli on niiden pehmeydestä, että ei tullut rakkoja jalkaan, kuten joillakin hyperkovilla vaelluskengillä tulee ja jotka vaativat parin syksyn sisäänajon


En kommentoi itse kengistä mitään kun omakohtaista kokemusta niistä ei ole, mutta ylipäätään metsästys-/vaelluskengissä on huimia eroja sen suhteen kuinka nopeasti ne asettuvat jalkaan. Tähän mennessä järeämmän pään kengistä Hanwag on osoittautunut muokkautuvaksi, parhaimmillaan olen suoraan paketista vetänyt kengät jalkaan 10...15km päiväreissulle vaikeaan maastoon ilman ongelmia. Pehmeämmistä aika monet ovat nopeasti "valmiit", sen kummemmitta sisäänajoitta.

Lestin sopivuus jalkaan merkitsee ehkä eniten ja itse olen varsinainen ongelmatapaus viehkoine ~47-koon jalkoineni. Piti hakea Haixin kengät täksi syksyksi mutta nyt on hollilla rapakon takaa löytyneet muutaman kympin Gore+Vibram -camokengät jotka näin ensialkuun vaikuttavat ihan lupaavilta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mart
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Tam 2005
Viestejä: 887

LähetäLähetetty: 30.08.2006 23:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ostin tänään Haglöfs Forest High Gore-tex kengät. Maksoivat 179 EUR Vantaan Budget Sportissa. Tuliko tehtyä tollon työ, kun en saanut mukaan mitään etupakettia? Ja tuo kalvokin, gore, onkohan se joku hard-gore? Ei kuulosta yhtä hyvältä kuin älykkäästi toimivalta kuulostava aly-tex. Eikä näissä ole edes hajunpoistoteknologiaa. Pitäisköhän yrittää vielä palauttaa, kun ne Erätukun tehtaatkin olis siinä samalla alueella? Varmaan ne tehtaat on siellä takana, kun se tehtaanmyymälä on siinä kadun varressa.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jussijänismies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Elo 2005
Viestejä: 2606
Paikkakunta: Hallan Aroilla...

LähetäLähetetty: 16.09.2006 22:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla nuo jahti-aktin uusimmat kengät eikä niitä kyllä koviksi voi moittia. Ei mitään ongelmia ole ainakaan tähän asti ollut. Pitää veden ja ovat hyvät kävellä, ainakin minun jalassa.
_________________
Jussa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
T-T
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 218
Paikkakunta: Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 17.09.2006 12:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsellä myös nyt vuoden olleet jahti-vaelluskengät ja ei voi moittia ainakaan vielä ja vedenpitvyyskin pii paikkansa, kun niin pitkästi kun on vartta niin vesi ei mene läpi.
_________________
Tikka nakuttaa kuin akat, mutta minä en.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jahtimatkoja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hel 2006
Viestejä: 243
Paikkakunta: miltei keskellä ei mitään mutta kuitenkin lentoreitin varrella!

LähetäLähetetty: 17.09.2006 23:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Repesorsa kirjoitti:
Minkälaisia PULLAJALKOJA te oikein olette, kun jalkaan taytyy vetää sellaiset kengät ettei jaloissa kierrä veri.

joo saahan laskettelumonoissakin metsään lähteä samoilemaan, ei taatusti mee nivelsiteet Laughing
_________________
AINA KANNATTAA KOKEILLA.....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
woof
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2005
Viestejä: 158
Paikkakunta: PoPo

LähetäLähetetty: 20.09.2006 20:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jahtimatkoja kirjoitti:
Repesorsa kirjoitti:
Minkälaisia PULLAJALKOJA te oikein olette, kun jalkaan taytyy vetää sellaiset kengät ettei jaloissa kierrä veri.

joo saahan laskettelumonoissakin metsään lähteä samoilemaan, ei taatusti mee nivelsiteet Laughing


Lapset lapsina, ja vitsit vitseinä. Kenkien tukevuus ei minun mielestä tarkoita sitä ettei veri kierrä jaloissa. Tarkoitin alunperin sitä että minusta ne ei tue sieltä mistä pitäis (en tarkoita haaroväliä) vaan nimenomaan pohkeen kohdan saa tuettua mutta se mikä-lie-palloluu-kohta jää ainakin minun jalanrakenteella löysäksi. jahtimatkoja voi minun puolesta laittaa järjestetyille matkoilleen vaikka kesäkumit jalkaan.

baitöwei, onko kukaan kysynyt erätukusta tehtaanmyymälästä että missä se tehdas on?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jahtimatkoja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hel 2006
Viestejä: 243
Paikkakunta: miltei keskellä ei mitään mutta kuitenkin lentoreitin varrella!

LähetäLähetetty: 21.09.2006 01:05    Viestin aihe: lainailua Vastaa lainaamalla viestiä

woof kirjoitti:
][Lapset lapsina, ja vitsit vitseinä
niin tännehän kirjoittelee monen ikäiset, seuraavako on se vitsi?
woof kirjoitti:
][Tarkoitin alunperin sitä että minusta ne ei tue sieltä mistä pitäis (en tarkoita haaroväliä) vaan nimenomaan pohkeen kohdan saa tuettua mutta se mikä-lie-palloluu-kohta jää ainakin minun jalanrakenteella löysäksi
hmm.. nokialainen kyllä yltää pohkeeseen asti, mutta moniko vaelluskenkä?.
woof kirjoitti:
][ jahtimatkoja voi minun puolesta laittaa järjestetyille matkoilleen vaikka kesäkumit jalkaan.
aina joskus ne onkin, kelistä/jahdista riippuen!
woof kirjoitti:
baitöwei, onko kukaan kysynyt erätukusta tehtaanmyymälästä että missä se tehdas on?
kenkien (malli 2004)osalta se näyttäis olevan italiassa, lukutaito on hyvä olemassa...
_________________
AINA KANNATTAA KOKEILLA.....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
NoVoeBerse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Maa 2006
Viestejä: 121
Paikkakunta: Helsinki - Kuopio - Karigasniemi akseli...

LähetäLähetetty: 21.09.2006 07:04    Viestin aihe: Jakt air-tex Vastaa lainaamalla viestiä

VALITETTAVASTI omakohtaisia kokemuksia Jahti-Jaktista löytyy...

Yhden parin ostin (Marraskuussa 2005), kolmas pari menossa, kaksi aiempaa vuotivat, posiitiivista on että takuu on pelannut, eli uudet kengät olen saanut jo kahdesti... (Ja nyt ilmeisesti kolmannen kerran, tuntuvat vuotavan...taas)

Eli melkoiset kertakäyttökengät, joka reissulle saa uudet.

Toinen älyttömän huono puoli noissa on paino, melkoisen jallkatreenauksen saa aikaiseksi kun heittää parinkymmenen kilsan mettäreissun. Ja painohan tuplaantuu kun kävelee märässä, ilmeisesti se pintamateriaali kalvoon saakka tykkää imeä vettä (Tätä piirrettä en tosin huomannut parissa aikaisemmassa jakteissa, mikähän on ehtinyt muuttua).

Pakko myöntää, eivät olleet ihan sellaiset mitä mainosten perusteella kuvitteli Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
woof
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2005
Viestejä: 158
Paikkakunta: PoPo

LähetäLähetetty: 23.09.2006 20:52    Viestin aihe: Re: lainailua Vastaa lainaamalla viestiä

jahtimatkoja kirjoitti:
woof kirjoitti:
][Lapset lapsina, ja vitsit vitseinä
niin tännehän kirjoittelee monen ikäiset, seuraavako on se vitsi?
woof kirjoitti:
][Tarkoitin alunperin sitä että minusta ne ei tue sieltä mistä pitäis (en tarkoita haaroväliä) vaan nimenomaan pohkeen kohdan saa tuettua mutta se mikä-lie-palloluu-kohta jää ainakin minun jalanrakenteella löysäksi
hmm.. nokialainen kyllä yltää pohkeeseen asti, mutta moniko vaelluskenkä?.
woof kirjoitti:
][ jahtimatkoja voi minun puolesta laittaa järjestetyille matkoilleen vaikka kesäkumit jalkaan.
aina joskus ne onkin, kelistä/jahdista riippuen!
woof kirjoitti:
baitöwei, onko kukaan kysynyt erätukusta tehtaanmyymälästä että missä se tehdas on?
kenkien (malli 2004)osalta se näyttäis olevan italiassa, lukutaito on hyvä olemassa...


Näsäviisas mies tuo muuan matkoja. Miksi piti joka kohtaan ottaa kantaa jos ei ole mitä sanoa? Tyhjänpuhujaksi sinut kyllä heti huomasikin. Tuo että järjestät kesäkumijahteja oli uutta, ei kuitenkaan yllätys.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Luossa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Syy 2006
Viestejä: 181
Paikkakunta: Heinola

LähetäLähetetty: 25.09.2006 05:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oma kokemukseni noista kyseisistä jahti-jaktin kengistä, perustuu joulukuun -04:stä lähtien, sekä on pelkkää plussaaa ja ei moitteen sanaa tähän mennessä.
_________________
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kari049
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Jou 2005
Viestejä: 276
Paikkakunta: pohojanmaa

LähetäLähetetty: 29.09.2006 20:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vuosi sitten ostin pojalle nämä kyseiset kungät eka pari ei pitänyt vettä ollenkaan jo kosteassa metässä kävely kasteli sukat! lähetin takasin pikku saatelapun kans seuraavalla viikolla tuli uudet kengät jotka pitivät vettä n.20 käyttökertaa on nyt takakana ja taas vuotaa? maanantaina lähetän taas takasin takuuta vielä jäljellä ja sitä kyllä tällä menolla riittääkin Very Happy harmivaan kun sopivat hyvin jalkaan ja tosi hyvät pitkilläkin reissuilla !toivottavasti nyt saa sellaisen parin joka kestää ens vuoteen?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jamson
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Syy 2005
Viestejä: 325
Paikkakunta: lumijoki

LähetäLähetetty: 03.10.2006 17:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

häätyy varmaan itekkin ostaa nämä kyseiset kengät. Saappaat on kyllä ollut tähän asti ainoa valinta mutta meinaa kipeytyä jalka normaali saappaissa koska jalka murtui jokin vuosi sitten. Saappaat eivät jousta ja ovat hieman "lenkkanat", turvakengät ois hyvä vaihtoehto koska ne ovat jäykät ja kovapohjaiset mutta joustavat kuitenkin pohjasta jonkin verran.. mutta ostampa nämä kengät ja kokeilen että mitä se tuo murtunut jalka tuumaa.....
_________________
Ne on hyviä hommia
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Japperi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 14 Elo 2006
Viestejä: 19

LähetäLähetetty: 04.10.2006 18:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jamson kirjoitti:
häätyy varmaan itekkin ostaa nämä kyseiset kengät. Saappaat on kyllä ollut tähän asti ainoa valinta mutta meinaa kipeytyä jalka normaali saappaissa koska jalka murtui jokin vuosi sitten. Saappaat eivät jousta ja ovat hieman "lenkkanat", turvakengät ois hyvä vaihtoehto koska ne ovat jäykät ja kovapohjaiset mutta joustavat kuitenkin pohjasta jonkin verran.. mutta ostampa nämä kengät ja kokeilen että mitä se tuo murtunut jalka tuumaa.....



Sama homma meikäläisellä tähänasti että saappailla vaan,mutta ostin kyseiset kengät ja ensimmäiset käyttökokemukset myönteisiä.
Pitää vettä ja tukee nilkkaa erittäinhyvin ( ainakin saappaisiin verrattuna. Very Happy )
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kari049
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Jou 2005
Viestejä: 276
Paikkakunta: pohojanmaa

LähetäLähetetty: 11.10.2006 20:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

no niin nyt sitten soittivat erätukusta että takuu on mennyt umpeen!elikkä se alkaa siitä kun ostatte ensimäisen parin.kysyivät että lähetetäänkö kengät takaisin minä sanoin että ei todellakaan tarvitse mitä vi..ua minä vuotavilla kengillä teen.oon tilannu sieltä kaks kalvopukuakin joihin olen ollut tyytyväinen mutta enää en taida tilata mitään koko lafkasta minä kysyin siltä ukolta että olisitko minun tilaallani tyytyväinen tähän päätökseen myönsi että ei olisi mutta tämä on tehtaan kanta asiaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Leikkonen
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Elo 2006
Viestejä: 44
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: 11.10.2006 21:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No johan palvelua ja mainontaa Confused
Kaksi sanaa, Kuluttaja asiamies
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Seuraava
Sivu 16 Yht. 19

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com