Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
M&K Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.05.2006 16:58 Viestin aihe: Tukin halkeamat |
|
|
Onko mitään konsteja tai niksejä millä voisi täyttää tukissa olevat halkeamat siten, että lopputuloksesta tulisi hyvän näköinen. Mitenkäs kannattaisi menetellä, jos tukista on haljennut pieni pala pois ja sen haluaisi korjata? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kelijauttelija Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.07.2006 18:52 Viestin aihe: |
|
|
Araldit liimalla oon joskus koonnut yhen Prior-haulikon perän, joka oli ihan palasina..Muistaakseni oon joskus hiushalkiamiin ohentanu araldittia asetonilla ja sitten injektioruiskulla ja neulalla pistäny halkeamaan. Haulikon perä on vielä ainaki kasassa ja oon sillä ampunu moniaita jäneksiä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jetset Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2006 07:39 Viestin aihe: |
|
|
Juu, sen liimatökötin saa vaivattomammin sinne rakosiin, kun kiilaa VAROVASTI halkeaman auki.
Tietty pitää selvittää, miksi on halkeamat syntyneet ja korjata se vika myös. _________________ Laavulla nukkuu parhaiten |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kelijauttelija Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 17.07.2006 15:24 Viestin aihe: |
|
|
[quote="jetset"]Juu, sen liimatökötin saa vaivattomammin sinne rakosiin, kun kiilaa VAROVASTI halkeaman auki.
Tietty pitää selvittää, miksi on halkeamat syntyneet ja korjata se vika myös.[/quote]
Juuri näin.Oon myös joskus jatkanu kiväärin perää jiimaamalla jatkopalasen siihen. Ei tietystikään kaikkien silmää miellytä, mutta sillä vain käyttöominaisuudet parani.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|