OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Valokuvien järjestely Apua!!
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 12.02.2006 21:50    Viestin aihe: Valokuvien järjestely Apua!! Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on HP:n kuvankäsittelyohjelma ja sillä ei pysty tekemään esim.8 kuvaa samalle A 4 sivulle tiedostoihin.Olisko tietoa ohjelmasta jolla vois näin tehdä?? Olis välttämätön tarvis suomenkieliselle albumiohjelmistolle.Tarvitsen sitä työasioihin. KIITOS ETUKÄTEEN!!!
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JyriT
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2005
Viestejä: 139
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 12.02.2006 22:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oliskos Adoben Photoshop Elements 4.0:sta ratkaisu tähän ongelmaan. Käy nappaamassa testiversio http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.jsp#product=40 <- tuolta. Itse olen moista käytelly albumisoftana kohta pari vuotta ja oikein tyytyväinen olen ollut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 12.02.2006 23:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Just kokeilin käyttää,mutta joko en osaa,tai kielitaito ei riitä.Siellä mä sain 4 kuvaa sivulle,mutta kun yritin siirtää ne takaisin tiedostoihin PDF muodossa,niin se avaakin vaan sen ohjelman uudestaan.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Morningstar
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Tam 2006
Viestejä: 49
Paikkakunta: Häme/Uusimaa/E-K

LähetäLähetetty: 13.02.2006 11:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Phtoshop Album on ollut aika kelvollinen kuvien arkistointi- ja käpistelyohjelma. Tuolta se löytyy Adoben sivuilta senkin ilmainen koeversio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 13.02.2006 16:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Morningstarille:Tarkoititko Photoshop Elements 4.0 ? Jos tarkoitit,niin pitää kokeilla. Kiitoksia!
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Morningstar
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Tam 2006
Viestejä: 49
Paikkakunta: Häme/Uusimaa/E-K

LähetäLähetetty: 13.02.2006 17:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei kun Photoshop Album, jos meinaat kuvia arkistoida ja järjestellä. Löytyy täältä esim:

http://www.adobe.com/products/photoshopalbum/starter.html
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 13.02.2006 20:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Muuten ihan kiva homma,mutta mun kone tarjoo koko ajan: Sivua ei voi näyttää,kokeile myöhemmin uudestaan. Kiitos kuitenkin!
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JyriT
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2005
Viestejä: 139
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 13.02.2006 20:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuosta suora linkki siihen albumin starter editioniin: http://download.adobe.com/pub/adobe/photoshopalbum/win/3.x/photoshop_album_SE_3_0_ue.zip
Kokeiles jos nyt onnistuu.
Niin, jos meinaat tehdä semmosen albumin että sivulla on kuvia 2 rinnan 4 päällekkäin, niin kannattaa kokeilla Microsoftin Word 2003:sta, voi olla että onnistuu vanhemmillakin, mutta ohjeentynkä ohessa sopii 2003:seen. Avaa uusi dokumentti, Format valikosta kolumnit valitse 2 rinnakkaista -> Ok, sitten Insert valikosta picture->from file, etsi tiedostot ja Insert (oisko ollut liitä, no se nappula siinä missä yleensä on ok).. Mitenköhän tuo menee suomenkielisessä. ömh. jos eka valikko on tiedosto, niin Format on viides, ja Insert neljäs.. Toivottavasti tuosta on apuja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 13.02.2006 21:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JyriT: mulla XP-home suomenkielinen. Onks sillä jotain vastaavaa?Kaikki apu otetaan suurella kiitollisuudella vastaan!!! (Mulla on ihan onneton toi enklannin kielen taito.)
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JyriT
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2005
Viestejä: 139
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 13.02.2006 21:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vilperi kirjoitti:
JyriT: mulla XP-home suomenkielinen.


Xp:ssä (XP on siis käyttöjärjestelmä) ei suoraan taida olla kunnollista tekstinkäsittelysoftaa kuten Word:ia olla, joissain konepaketeissa on tavannut tulla joku Worksin tapainen mukana, tiedä sitten. Kannattaa selata se käynnistä->ohjelmat valikko läpi ja katsastaa jos sieltä vaikka jompaakumpaa mainittua sattuisi löytymään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 13.02.2006 21:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä mulla näyttää olevan Mikrosoft Word koneella suomenkielisenä: Nyt vaan selvät ohjeet, niin pääsen testaamaan.Kiitos!! (mä oon myös hel---in huono tän tietsikan kanssa.)
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JyriT
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2005
Viestejä: 139
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 13.02.2006 22:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jehna. Eli pääpiirteissään seuraavasti:
- Word auki
- Tiedosto -> Uusi
- Muotoile (viides oikealle "tiedosto" valikosta) -> palsta (viides ylhäältä), valitse 2 saraketta -> OK
- Liitä/Lisää (jompikumpi, siinä Muotoile valikon vasemmalla puolella) -> Kuva -> tiedostosta. Etsi kuvat, valitse yksitellen samalla pitäen CTRL nappia pohjassa. Kun kuvat valittu, laske CTRL ylös ja klikkaa Lisää nappulaa. Voe'la, ja kuvien pitäisi tulla nnäkyviin kahdessa sarakkeessa. (toivottavasti).. Ja eikun reenailemaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 13.02.2006 23:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JyriT:lle Homma rupes toimimaan! Kiitos! Nyt pitäis vielä ratkaista sellainen ongelma,että kun se liittää esim. 30 kuvaa niin sitäpä ei voikaan enää lähettää sähköpostina eteenpäin.(Liikaa Megoja) Tarttee varmaan vaan valikoida kuinka monta sivua voi lähettää kerralla?
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JyriT
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2005
Viestejä: 139
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 14.02.2006 12:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vilperi kirjoitti:
Nyt pitäis vielä ratkaista sellainen ongelma,että kun se liittää esim. 30 kuvaa niin sitäpä ei voikaan enää lähettää sähköpostina eteenpäin.(Liikaa Megoja)


Ei muutakun luot useamman word tiedoston joissa on kymmenkunta kuvaa per tiedosto, ja lähettelet sitten useamman sähköpostin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
wildgame
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Hei 2004
Viestejä: 968
Paikkakunta: Itäinen Uusimaa ja keski-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 14.02.2006 12:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hienoa että joku viitsii hermostumatta vastailla meidän alottelijoiden kysymyksiin, vaikka varmaan suurimmasta osasta tuntuu itsestäänselvyyksiltä
_________________
Respect the Game....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com