OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Perussuomalaisten tappio eurovaaleissa on tosiasia!
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 35331

LähetäLähetetty: 12.06.2024 02:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wikke kirjoitti:
heiluri kirjoitti:
BlueMarlin kirjoitti:
Kyllä näin on. Tässä maassa on niin suuret määrät "kotiin ruokittavia" jotka nyt aktivoituivat äänestämään, kun etuihin alettiin puuttumaan.


Ehkäpä kyse on enemmän siitä että persut pettävät kuin kepu, tyhminkin tajuaa lopulta.


Huomasitko muuten että juurikin sinä olet niitä "kotiin ruokittavia" laiskoja, noh, mitä vain.


Itse olen sinulle muutamaankin kertaan esittänyt kysymyksen että: "Miten Persut ovat pettäneet äänestäjänsä?" Pari muutakin henkilöä on esittänyt sinulle aivan presiis saman kysymyksen. Oletko kertaakaan vastannut? No etpä tietenkään! Wink

Herääkin kysymys että oletko itse äänestänyt aiemmin heitä, mutta huomannut että Persut eivät perkule kannatakkaan edes niiden kotimaisten kattoonräkijöiden vastikkeetonta loisimista muiden piikkiin, ja siksi noin katkeroitunut? Mr. Green


Et siis ole huomannut ristiriitaa persujen lupausten ja tekojen välillä?
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 21088
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 12.06.2024 06:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sellainen ristiriita oli että leikkaukset jäi tyngäksi ja veronkorotuksia saatiin silti. Oikeita ja merkittäviä muutoksia ei tehty. Tosin ehkä ne lupauksetkin oli aika epäselviä

Itselle valkeni kuitenkin että se tosiasia että me saimme suomen oloissa kaikista vaihtoehdoista talousoikeistolaisimman kokoonpanon hallitukseen. Joka ei kuitenkaan kyennyt tekemään juuri mitään eri tavalla kuin sosialistihallitukset. Pieniä eroja mutta merkittävää kurssimuutosta, mitä tarvittaisiin kasvu-uralle päästäkseen, ei kyetty tekemään.

Nykyinen hallitus osoitti sen että Suomessa on jokin tai todnäk useampia tekijöitä, jotka estävät minkäänlaiset merkittävät muutokset. Ja aivan päivänselvää on että nykyisellä kurssilla missä velkaannutaan eu:n ennätystahtia ja samaan aikaan nostetaan veroja yhä korkeammalle tavoitteena maailman ykköspaikka verojen suuruudessa niin me emme koskaan pääse kasvun tielle. Ennenkuin joku muu tulee päättämään asioista. Tästä syystä en itse äänestä enää. Eikä vaalituloksilla ole sinänsä minulle enää merkitystä. Ehkä sosialistit saisi voittaa seuraavat eduskuntavaalit. Saataisiin nopeampaa loppumaan tämä negatiivinen kehitys kun kriisiytettäis homma vaan nopeasti niin että ulkoa jouduttaisiin puuttumaan menoon ja systeemi muutettaisiin pakolla. Ärsyttävää katsoa kymmeniä vuosia kestävää toivotonta kituuttamista. Parempi mennä pohjalle, kääntyä ja lähteä kohti parempaa. Ilmapiiri muuttuu täysin siinä kohtaa
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 9501

LähetäLähetetty: 12.06.2024 07:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Wikke kirjoitti:
heiluri kirjoitti:
BlueMarlin kirjoitti:
Kyllä näin on. Tässä maassa on niin suuret määrät "kotiin ruokittavia" jotka nyt aktivoituivat äänestämään, kun etuihin alettiin puuttumaan.


Ehkäpä kyse on enemmän siitä että persut pettävät kuin kepu, tyhminkin tajuaa lopulta.


Huomasitko muuten että juurikin sinä olet niitä "kotiin ruokittavia" laiskoja, noh, mitä vain.


Itse olen sinulle muutamaankin kertaan esittänyt kysymyksen että: "Miten Persut ovat pettäneet äänestäjänsä?" Pari muutakin henkilöä on esittänyt sinulle aivan presiis saman kysymyksen. Oletko kertaakaan vastannut? No etpä tietenkään! Wink

Herääkin kysymys että oletko itse äänestänyt aiemmin heitä, mutta huomannut että Persut eivät perkule kannatakkaan edes niiden kotimaisten kattoonräkijöiden vastikkeetonta loisimista muiden piikkiin, ja siksi noin katkeroitunut? Mr. Green


Et siis ole huomannut ristiriitaa persujen lupausten ja tekojen välillä?


Kerroppa niistä ristiriidoista vähän. Mitä sellaista luvattiin mille ei ole yritetty tehdä jotakin
_________________
Lukutaidoton sukupuolineutraali sateenkaareileva metroseksuaali sinivihreä metropoli kasvispiiperö. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pohjola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Kes 2009
Viestejä: 26516

LähetäLähetetty: 12.06.2024 07:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yritetty 🤣🤣🤣
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 35331

LähetäLähetetty: 12.06.2024 09:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wikke kirjoitti:
heiluri kirjoitti:
Wikke kirjoitti:
heiluri kirjoitti:
BlueMarlin kirjoitti:
Kyllä näin on. Tässä maassa on niin suuret määrät "kotiin ruokittavia" jotka nyt aktivoituivat äänestämään, kun etuihin alettiin puuttumaan.


Ehkäpä kyse on enemmän siitä että persut pettävät kuin kepu, tyhminkin tajuaa lopulta.


Huomasitko muuten että juurikin sinä olet niitä "kotiin ruokittavia" laiskoja, noh, mitä vain.


Itse olen sinulle muutamaankin kertaan esittänyt kysymyksen että: "Miten Persut ovat pettäneet äänestäjänsä?" Pari muutakin henkilöä on esittänyt sinulle aivan presiis saman kysymyksen. Oletko kertaakaan vastannut? No etpä tietenkään! Wink

Herääkin kysymys että oletko itse äänestänyt aiemmin heitä, mutta huomannut että Persut eivät perkule kannatakkaan edes niiden kotimaisten kattoonräkijöiden vastikkeetonta loisimista muiden piikkiin, ja siksi noin katkeroitunut? Mr. Green


Et siis ole huomannut ristiriitaa persujen lupausten ja tekojen välillä?


Kerroppa niistä ristiriidoista vähän. Mitä sellaista luvattiin mille ei ole yritetty tehdä jotakin

Jäi ihan yrittämiseksi, nehän tanssivat ihan Orvon (EK:n) tahtiin.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 9501

LähetäLähetetty: 12.06.2024 10:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

PS. on hallituksessa, ei hallitus. Ja tällöin toiminta on nimenomaan yritystä vaikuttaa. Onko kumpikaan kuullut kautta historian kenenkään suusta "Yritämme hallituksessa vaikuttaa...", "Yritämme hallituksessa sitä ja tätä." No niinpä.



Mutta heiluri, niitä vastauksia kysymykseen miten Persut ovat pettäneet äänestäjänsä? Siis vastauksia, eikä ympäripyöreitä märkiä pieruja.
_________________
Lukutaidoton sukupuolineutraali sateenkaareileva metroseksuaali sinivihreä metropoli kasvispiiperö. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 35331

LähetäLähetetty: 12.06.2024 10:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No eihän ne ole tehneet yhtään mitään itse, myötäilleet Orpoa, siinä kaikki.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
EIVA
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Maa 2013
Viestejä: 3238
Paikkakunta: Itä-Suomi

LähetäLähetetty: 12.06.2024 10:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toivon että hallitus pitää kiinni suunnitelmistaan ja vie ne läpi opposition pulinoita kuuntelematta.
Työelämän uudistus ja lainsäädäntö meni läpi kuten jo aiemmin ennustin lakkoilusta huolimatta, kun vielä julkisen sektorin rajut henkilöstösupistukset ja sopeutukset saadaan maaliin ja sisiaalipuolen vapaa matkustajat senverran ahtaalle että työkin rupeaisi maistumaan voisi olettaa että jonkinlaista liikehdintää silläkin sektorilla alkaa tapahtua.
Julkista sektoria on "pöhötetty" vuosikymmeniä, jospa nyt turhat peukalonpyörittäjät saataisiin ulos ja työt jaettua jäljelle jääneille tehokkaasti.
Hallituksella on oikea systeemi että rahaa annetaan eri sektoreille aiempaa vähemmän ja sektorit pakotetaan itse ratkaisemaan miten vähemmällä rahalla pystytään olemassa olevat työt hoitamaan, uskon että jatkossakin hommat hoituu kuten aiemminkin vaikka porukkaa olisikin selkeästi vähemmän, tästä on jo tullut julkisuuteen muutamalta "sote" alueelta esityskin miten asia saadaan hoidettua.
Teennäistä työvoimapulaa ei enää voida ratkaista työntekijä määrää lisäämällä kuten aiemmjin vaan joudutaan työtapoja kehittämään ja uusia työtapoja ottamaan käyttöön.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 9501

LähetäLähetetty: 12.06.2024 10:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
No eihän ne ole tehneet yhtään mitään itse, myötäilleet Orpoa, siinä kaikki.


Kuka se täällä ei osaa lukea? Äärettömän yksinkertainen kysymys:

Wikke kirjoitti:
miten Persut ovat pettäneet äänestäjänsä? Siis vastauksia, eikä ympäripyöreitä märkiä pieruja.

_________________
Lukutaidoton sukupuolineutraali sateenkaareileva metroseksuaali sinivihreä metropoli kasvispiiperö. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20483
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 12.06.2024 12:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wikke kirjoitti:
PS. on hallituksessa, ei hallitus.


Mutta kyllähän joku puoluejohtaja duunareita takaisin riveihinsä houkutellakseen puhui vaan Riikka Purran hallituksesta ja sen "hirmuteoista".

Voi toikin jossain vaiheessa kostautua.

Suomalaiset tottuneet viimeisissä vaaleissa äänestämään hoikkia kovaäänisiä naisia Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sturm
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Lok 2016
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 12.06.2024 12:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Tästä syystä en itse äänestä enää.

En ole tuota asennetta ikinä tajunnut. Kansakunnan tila johtuu laiskuudesta, tyhmyydestä ja joustamattomuudesta. Osa ei halua tehdä juuri mitään, osa ei osaa ja jos joku osaa, se ei tee koska x. Monen toiminta näyttäytyy luovuttamisena ja käytännössä rintamakarkuruutena.

Niin ihanaa kuin kevyempi verotus onkin, johon yrittäjänä voi joskus päästäkin, meillä kaikilla on vähäinen tarve välttämättömälle yhteiskunnan infralle.
Minun persaus kestää kunnantalojen sulkemiset, terveyspalveluiden siirrot jne, jopa maataloustukien leikkaukset.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kannibaali
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Huh 2014
Viestejä: 1763

LähetäLähetetty: 12.06.2024 13:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Persut on jossain määrin epäonnistunut henkilövalinnoissaan, ehkä vaan sopivia ja älykkäitä ihmisiä ei ole liikaa.

Junnila mainosti itseään suurella rahalla ja sai muistaakseni 16t ääntä. Hän kuitenkin joutui lähtemään ministerin pallilta ja olikin väärentänyt työ ja opintohistoriansa. Sitten se ampuja kedustaja. Hakkaraisen ja lernerin mainostettiin olleen tekemättä mitään eu:ssa. Tällainen on aika huonoa mainosta puolueelle.

Peltokangas osaa kyllä pitää puheita, dramatiikkaa niissä kyllä on. Näytti saameen noin Junnilan äänet.milä siinä junnolassa sitten kiehtoo, kun hän ei osaa puhua? Samaan aikaan jatkuva änkyröinti toki tuottaa äänisaalista, mutta käytännössä sillä ei mahdottoman pitkälle pysty pääsemään. Palaneen maaston ja metsän tilalle kasvaa kovin hitaasti uutta vastaavaa. Pelikortit loppuu hyvin nopeasti.

Toivottavasti puolueeseen tulee kelvollista uutta porukkaa ja näistä nykyisiatä joistain kasvaa j kehittyy hyviä älykkäitä poliitikkoja. Muutama siellä onkin ehkä jo.

Tuollaisen suurpoliitikon pitää omata näkemyksiä suurista kysymyksistä, ei vain omata mielipidettä jostain marginaalista ongelmista ja pyrkiä sillä sitten trokaamaan äänensä.

Totuus on se, että tulokset vaihtelee. Mutta pohjaa pitää saada. Vaikka Timo Soini onkin todella ärsyttävä, ei hän tietenkään täysin väärässä ole persukritiikeissään. Kyllä hän siinä jonkinlainen asiantuntija on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20483
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 12.06.2024 15:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sturm kirjoitti:
tuhola kirjoitti:
Tästä syystä en itse äänestä enää.

En ole tuota asennetta ikinä tajunnut. Kansakunnan tila johtuu laiskuudesta, tyhmyydestä ja joustamattomuudesta. Osa ei halua tehdä juuri mitään, osa ei osaa ja jos joku osaa, se ei tee koska x. Monen toiminta näyttäytyy luovuttamisena ja käytännössä rintamakarkuruutena.

Niin ihanaa kuin kevyempi verotus onkin, johon yrittäjänä voi joskus päästäkin, meillä kaikilla on vähäinen tarve välttämättömälle yhteiskunnan infralle.
Minun persaus kestää kunnantalojen sulkemiset, terveyspalveluiden siirrot jne, jopa maataloustukien leikkaukset.


Kyllähän sitä helposti voi olla epärealistiset odotukset monella.

Eli julkisen puolen kuluja on helppo ja kohtuu nopeakin velkarahalla lisäillä. Eiköhän tuo karsiminen ole aika lailla haasteellisempaa ja hitaampaa käytännössä.

Nykyeduskuntahan on istunut noin vuoden. Olettiko joku oikeasti, että tässä vaiheessa on laitettu ”julkinen sektori kuosiin” ja kun ei ole, niin on päättänyt että ei äänestä vuonna 2027 eduskuntavaaleissa Smile.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 21088
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 12.06.2024 15:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lahtinen kirjoitti:
sturm kirjoitti:
tuhola kirjoitti:
Tästä syystä en itse äänestä enää.

En ole tuota asennetta ikinä tajunnut. Kansakunnan tila johtuu laiskuudesta, tyhmyydestä ja joustamattomuudesta. Osa ei halua tehdä juuri mitään, osa ei osaa ja jos joku osaa, se ei tee koska x. Monen toiminta näyttäytyy luovuttamisena ja käytännössä rintamakarkuruutena.

Niin ihanaa kuin kevyempi verotus onkin, johon yrittäjänä voi joskus päästäkin, meillä kaikilla on vähäinen tarve välttämättömälle yhteiskunnan infralle.
Minun persaus kestää kunnantalojen sulkemiset, terveyspalveluiden siirrot jne, jopa maataloustukien leikkaukset.


Kyllähän sitä helposti voi olla epärealistiset odotukset monella.

Eli julkisen puolen kuluja on helppo ja kohtuu nopeakin velkarahalla lisäillä. Eiköhän tuo karsiminen ole aika lailla haasteellisempaa ja hitaampaa käytännössä.

Nykyeduskuntahan on istunut noin vuoden. Olettiko joku oikeasti, että tässä vaiheessa on laitettu ”julkinen sektori kuosiin” ja kun ei ole, niin on päättänyt että ei äänestä vuonna 2027 eduskuntavaaleissa Smile.

Juuri tämä suomessa mättää. Ei MUKA pystytä tehdä. Leikkaukset oli vaatimattomia ja hallitus nosti alvin maailman toiseksi korkeimmaksi. Toistan. Nostin alvin maailman toiseksi, siis toiseksi korkeimmaksi. Höpöhöpö tekosyitä löytyy ihan aina. Siellä ei ole oikeasti halua tehdä mitään

Ja kysymykseen olettiko joku? Tottakai oletti että nyt aletaan kääntää suuntaa. Hallitusohjelma oli tynkä ja teot vielä tyngempiä. Se on totuus. Valtava määrä asian oikeasti ymmärtäviä sanoo näin. Ja minä voin kertoa sinulle Lahtinen yhden asian. Suomi ei siirry kasvu-uralle näillä toimilla. Ja ei saa velkaantumista kuriin. Sinä voit uskoa mitä vaan propagandaa siitä että kohta maailma aukeaa ja kasvua tulee ja kaikilla on ihanaa ja palvelut pelaa. Olet yksinkertaisesti väärässä jos kuvittelet niin. Ja jos et odottanut että alettaisiin tehdä kasvuun tähtäävää lisävelkaantumisen oikeasti lopettavaa politiikkaa niin miksi ihmeessä äänestit?😅 Minä odotin kurssimuutosta, sitä myös luvattiin. Sitä ei edes yritetty saada aikaan ja jatkamme samalla sosiaalidemokraattien ottamalla kurssilla. Miksi siis äänestää. Mennään nyt sitte siihen suuntaan mihin kaikki tuntuvat haluavan mennä. Älkää kuunnelko meitä vastarannan kiiskejä😅
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 21088
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 12.06.2024 15:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tsekkaappa muuten terävän Nalle Wahlroosin mielipide asiasta. Älä noteeraa minun mielipidettä koska minulla ei ole näyttöjä siitä että voisin olla missään oikeassa. Mutta katso Nallen mielipide ja naureskele sitten hänelle miten tyhmä hän on😅.
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Seuraava
Sivu 7 Yht. 13

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com