OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Jahti jakt air-tex vaelluskengät
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Spede
***


Liittynyt: 16 Syy 2004
Viestejä: 2656

LähetäLähetetty: 08.11.2005 22:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

BePSiman1 kirjoitti:
Jaa, no minulla on vasta viitisentoista jahtipäivää näillä paskoilla takana soilla ja louhikoissa ja ainoana miinuksena on todellakin superpitkät nauhat.


Nauhat on kyllä pitkät ku näläkävuosi. Laughing

Ratkaisin ongelman niin että kiepautin kerran nauhat varren ympäri ja sitten solmuun. Eipä haittaa menoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
HKA
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Hei 2004
Viestejä: 248
Paikkakunta: SAVO

LähetäLähetetty: 09.11.2005 00:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsellä ei ole Jahteja, mutta metsästyskaveri oli varsin tyytyväinen kenkiin. Viikko trampattiin maastossa ja jotain se jo kertoo. Kaveri on ollut tähän saakka niitä peruskumikenkämiehiä. Kertoili, että ei ole polvet kipiät päivän jälkeen kuten kumikengillä.

Noin päällisin puolin katsellen Jahtit ovat ihan asiallisen näköiset. Nauhat kyllä pirun pitkät. Kenkä on kuitenkin kohtuu joustava, joten ei tarvitse mitään kuukausien sisäänajoa. Itsellä on Haixit, jotka myös perinteistä popoa joustavammat.

Jos Jahtit kellä pelittää, niin tuskin siinä kellään mitään sanomista luulisi olevan. Toista vuotta olen tarponut Haixeilla ja tyytyväinen olen ollut, vaikka molempien kenkien kärjissä sukka tänä syksynä kastui noin lantin alalta. Lyhyemmillä reissuilla pidän Aigle-kumisaappaita. Kestäneet viisi vuotta, kerran paikattu astuessani piikkilankaan. Tosin edelliset Aiglet hajosi puolen vuoden jälkeen. Nykyiset ovat takuuseen saadut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BePSiman1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Hel 2005
Viestejä: 829

LähetäLähetetty: 10.11.2005 19:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noista Aigleista sen verran että minullakin on menossa toiset kengät kun ekat murtuivat ensimmäisen syksyn aikana. Takuu toimi ja ne tuli vaihdettua silloin kun Oulussa oli erämessut eli joskus -90 luvun puolivälissä. Kymmenkunta vuotta noilla on talsittu ja nyt olisi pikkuhiljaa uusiminen edessä kun pohjasta loppuu kulutuspinta. Siitä hyvät että istuvat näpäkästi jalkaan, pohja on sopivasti meikäläiselle jäykistetty, erittäin kevyet ja hemmetin lujat.
Kerran pari vuodessa suhautan niihin "hoitoaineen" (gummiosien puhdistus- ja hoitoainetta autotarvikeliikkeestä) ja pesaisen ne kun ne ovat liian !&%¤#. Ei muuta...
Varren ympärillehän ne liiat nauhat tulee itsekkin pyöräytettyä kun on niin laiska ettei viitsisi päätellä nauhoja puukotuksen jälkeen.
_________________
sanoopi "vanha" Bps - mnetissä jo vuodesta -99...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hirveämies



Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: 21.11.2005 13:37    Viestin aihe: ALElla jahtikenkiä!! Vastaa lainaamalla viestiä

Kattelin uutta Jahti-lehteä ja huomisin erätukun alentaneen VUOTAVIEN Very Happy vedenpitävällä kalvolla olevien jahtikenkien hintaa 30€:lla.

Laughing Huippulaatua pohjahintaa!!! Laughing

Taisivat itsekkin tajuta että näähän vuotaa, niin alelappu kylkeen ja toivoon että kansa ostaa halvalla hyviä monoja!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
KKP
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 18 Syy 2005
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 23.11.2005 23:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hirveämies vois eka ostaa kyseiset kengät ennen ku arvostelee, mutta en minäkään oo mikään noita arvostelemaan ku en kyseisiä omista.. ja kuka nyt vois oottaa tommosilta kengiltä 100% vedenpitävyyttä.. Vaikka moni sanoo että pitää vettä kun ovat sangossa pitäneet jossa on ollut varsiin asti vettä..
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hirveämies



Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: 28.11.2005 18:26    Viestin aihe: Taitaa olla erätukun miehiä tää, KKP!! Vastaa lainaamalla viestiä

Evil or Very Mad Kuules KKP!! Twisted Evil Jos herra olisi hyvä ja lukisi edelliseltä sivulta minun omakohtaiset kokemukset ja alkaisi sitten kyseenalaistamaan minun kommenttejani.
Ihan buy the way, minulla on noin 6 vuotta vanhat Salomonin Gore-Tex vaelluskengät, jotka on olleet aktiivisessa täytössä kokoajan. Eikä muuten vielä sukat kastuneet suolla tänä syksynä. Very Happy

Jos luvataan asioita, niin olisi parempi kanssa pitää luvatut asiat!! Rolling Eyes

Käytössäni on myös Jahti Jakt PRO-kalvopuku, johon olen ollut tyytyväinen!(On minulla myös positiivisia kokemuksia erätukun tuotteista, etten pelkästään mollaa erätukku) Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
1hunter
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Hel 2005
Viestejä: 1142
Paikkakunta: Pohojanmaa

LähetäLähetetty: 09.12.2005 11:45    Viestin aihe: Jahti kengät Vastaa lainaamalla viestiä

Hyvin pelaa takuu kengissä. Itellä tuli vikaa kenkiin ja lähetin takas asiakaspalautuksena ja 1 1/2 viikon päästä tuli uudet ja kivusta ja särystä antoivat vielä 12ledisen kirkkaan alumiinirunkoisen taskulampun vaikken sen kummemmin rutissut( halvalla ostivat sieluni hehhe). Samoin neopreenisaappaat jotka olivat suuret vaihtuivat oikeaan kokoon asiakaspalutuksena maksutta.
_________________
Ampuminen on sitte herkkä laji
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pystis
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 18 Lok 2004
Viestejä: 30
Paikkakunta: espoo

LähetäLähetetty: 10.12.2005 01:45    Viestin aihe: jahti air tex kengät Vastaa lainaamalla viestiä

mitä sitä p..skalla kun ei ole peltoakaan!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
T-T
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 218
Paikkakunta: Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 10.12.2005 13:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsekkin tilasin tuossa viime viikonloppuna nuo jahti-jakt kengät, kun ajattelin, että nyt ei ole enää mikään kauhea kiire saada tavara heti hyppysiin. Noh laitoin tilauksen menemään sunnuntaina ja maanantaina tuli ilmoitus, että tilaus on käsitelty. Omaksi yllätykseksi paketti oli perjantaina postissa eli toimitusaika oli 5pvä. Ja olivat vielä laittaneet lapun mukaan, jossa luki että pahoittelemme pitkää toimitusaikaa, koska kysyntää on niin paljon. Vähän hirvitti aluksi, kun ei tiennyt sopisivatko kengät, kun on nääs sen verran suuri jalka, mutta sieltä tuli kengät ja mahtui tavallisensukan ja villasukan kanssa jalkaan. Kunnolla en ole päässyt vielä kokeilemaan, mutta ei aina jotain hyvää, jos ei jotain pahaakin. Nimittäin eivät laittaneet sitä ns. kalvo-fleeeä mukaan ollenkaan ja se led-otsalamppukaan ei ottanut toimiakseen vaikka kuinka yritti kokeilla eri paristoilla. Mutta ensiviikolla sitä pääsee kokeilemaan kun seuraavan viikon viikonloppuna on täällä porukka lähdössa metsäkaurisjahtiin niin sitten pitäisi viimeistään saada hiukan tuntumaa.
_________________
Tikka nakuttaa kuin akat, mutta minä en.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
T-T
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 218
Paikkakunta: Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 10.12.2005 13:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja tosiaan nuo nauhat on kyllä sen verran pitkä, että melkein nauhoittaisi toiset samanlaiset kengät, jos niitä olisi kahdet.
_________________
Tikka nakuttaa kuin akat, mutta minä en.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
texmachine
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Syy 2005
Viestejä: 141

LähetäLähetetty: 10.12.2005 13:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tämän voi poistaa

Viimeinen muokkaaja, texmachine pvm 15.04.2006 19:29, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Artsan
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Syy 2004
Viestejä: 143

LähetäLähetetty: 09.01.2006 18:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Omaan kokemukseen perustuen on pakko muuttaa käsitystä jahti Air-Tex jalkineista:

Tilasin jalkineet marraskuussa ja sen jälkeen olen juossut postissa kenkien takia ja pikku hiljaa on jahtimonot alkanut harmittaa. Nyt olen testannut kolmet jahtimonot ja kaikki vuotaa!!! Olen siis uudet kengät saatuani ensimmäisenä mennyt seisomaan niillä veteen ja kymmenen minuutin kuluttua olen todennut niiden vuotavan. Kolmet jalkineparit olen testannut ja on pakko todeta että !&%¤# myyvät. Tasalaatuisuudesta kertoo se että kaikki ovat pitäneet vettä melko tarkkaan kymmenen minuuttia. Vuotoa on ollut sekä jalkapöydän päältä ja sivuilta ja myös varresta.

Vertailun vuoksi: Koska jahtikengät palautin ja uusia en enää kokeile, ostin sitten viime viikolla Haglöfsin metsästyskengät Gore-Texillä ja tein tietenkin saman testin. Ja tulos: Puoli tuntia jalat jalkineissa saavissa vedessä eikä minkaanlaisia vuotoja. Pakko todeta, että jahtijalkineilla ja haglöfseillä ero on kuin yöllä ja päivällä.

Lisäksi korostan että en ole ollut asennevammainen (joillekihan Air-Tex on kuin punainen vaate), vaan avoimin mielin ilman ennakko-odotuksia olen jahti kengät tilannut ja toivonut että ovat käyttökelpoiset. Minulla on myös jahtipuku johon olen ollut todella tyytyväinen. Harmittaa vaan että ihmisille myydään tuollaista !&%¤#.

Eli yhteenvetona: Jos ostatte jahtikengät siinä uskossa, että saatte vedenpitävät jalkineet ja ostatte ne juuri sen takia, niin TESTATKAA HYVÄT IHMISET MONOJEN VEDENPITÄVYYS ENSIMMÄISENÄ KUN HAETTE NE POSTISTA
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
igla111
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 29 Maa 2005
Viestejä: 31

LähetäLähetetty: 10.01.2006 13:11    Viestin aihe: goregore jne. Vastaa lainaamalla viestiä

Toivotan tervetulleeksi kaikki kalvokenkämiehet Lokan hanhijängille!!!

Ps. Ottakaa paljon kuivia sukkia mukaan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Spede
***


Liittynyt: 16 Syy 2004
Viestejä: 2656

LähetäLähetetty: 10.01.2006 15:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Artsan kirjoitti:
TESTATKAA HYVÄT IHMISET MONOJEN VEDENPITÄVYYS ENSIMMÄISENÄ KUN HAETTE NE POSTISTA


Ei tarvitse heti testata, käyttäkää niitä kenkiä ihan vapaasti lähes vuosi ja ennen takuun umpeutumista muistakaa testata veden pitävyys. Jos vuotaa niin reklamaatiota kehiin! Kengillä on vuoden takuu!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mustakaapu
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Kes 2005
Viestejä: 99
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 10.01.2006 15:44    Viestin aihe: Re: goregore jne. Vastaa lainaamalla viestiä

igla111 kirjoitti:
Toivotan tervetulleeksi kaikki kalvokenkämiehet Lokan hanhijängille!!!

Kalvokenkien myötä olen tarvinnu vähemmän varasukkia kuin kummpeilla kulkiessa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Seuraava
Sivu 13 Yht. 19

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com