OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mettästäjän Kulkupeli
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 231, 232, 233  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
ea
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Syy 2011
Viestejä: 209

LähetäLähetetty: 08.05.2015 22:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ajava kirjoitti:
... vaihtannu vuoden välein aina uuteen.Tyytyväinen ...


Jep Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iivariiso
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 6934

LähetäLähetetty: 09.05.2015 06:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hieno kaveri. Kohtuullistaa meidän persaukisten autojen hintoja. Tämmöisiä pitäisi olla enemmän.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veskuna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Maa 2004
Viestejä: 316
Paikkakunta: Pohjois Korea

LähetäLähetetty: 09.05.2015 10:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saxhill kirjoitti:
nupopää kirjoitti:
Mites olisi Jeep Grand Cherokee, aika herraskainen peli mutta hinta näyttää tippuvan melkoista kyytiä, itsellä on alkanut semmoista himottamaan, onko kellään täällä kokemuksia esim 2,7 tai 3,0 diesel malleista, uskaltaako semmoista käyttöpeliksi hankkia vai onko liian vikaherkkä vehjes?


Vanhemmassa korimallissa oli mersun diisseli tuo 3 litranen. Sillä ajaneena en muuta moitittavaa keksi kuin takapenkki on aivan onneton. Siellä aikuinen istuu polvet suussa, on jotenkin todella matala. Muuten ihan kelvollinen peli ja jos varusteina on noi maastovarusteet, niin sillä menee mihin vaan.

Uudesta fiatin ajan korimallista ei muuta kokemusta, mutta ihan kelvollisen näköinen ja takapenkkikin parempi.


Kokeilitko ajaa etupenkiltä? Veikkaan ettei olis niin vaikeaa Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jaakkola
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Tam 2015
Viestejä: 8
Paikkakunta: Lappi

LähetäLähetetty: 11.05.2015 16:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No niin veljet. Koska passatti ei sovi mulle, raapiipi pohja maata sivuteillä, niin miten olis Octavia 4x4, Scout ja tieten manuaalivaihteelle. Vuosimallia n 2007-2009, sopii nääs lompalle. Mitä olen kattonu niin kilometreja noihin on kertyny 200 000 ja ylikin.
Jäänpä ootteleen kommentteja. Kiitos jo etukäteen.
Olen pannut merkille ,että täällä kommentit ovat sangen asiallisia. Varmaan, kuten kaikkialla nuorilla joskus pakkaa keulimaan, mutta asiallisiapa ylipäänsä jutut on.
_________________
liika on liikaa, mutta kohtuus on liian vähän...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
xdrive
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Maa 2013
Viestejä: 242

LähetäLähetetty: 11.05.2015 17:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä Octavia pitäis olla aivan Ok laite. Jos vain maavara sinulle riittää. Maasturi se ei ole eikä maasturiksi tule. Kokoluokkaan hyvät tilat ja kulutus kohtuullinen. Osta pois vaan jos hyvän löydät. Jos taasen enemmän maavaraa kaipaa ja parempaa nelivetotekniikkaa niin Subaru Outback.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RiUDE
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Maa 2004
Viestejä: 20455
Paikkakunta: Savonlinna

LähetäLähetetty: 11.05.2015 18:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Missähän "perus" 2-veto farkussa n.2010 vuoden tienoilta olisi kohtuullinen maavara ilman mitään erityisiä lisäsarjoja? Siis myös tukivarsien jne kohdalla.
Esim nykyisessä b vectrassa on huomattavasti parempi maavara kuin muissa aikalaisissaan, volvoissa, volkkareissa yms. En tiedä onko nykyään enää vastaavia eroja.
Sellaisella pärjää jo huomattavan hyvin
_________________
Savo suureksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
nupopää
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Elo 2008
Viestejä: 263
Paikkakunta: pohjoinen

LähetäLähetetty: 11.05.2015 20:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Työkaverilla Skoda Octavia Scout, diesel manuaali, todella pätevä jokapaikanhöylä. Autolla hoituu normiajojen lisäksi myös hieman huonommalla metsätiellä ajo ja luotettavuuskin on ollut hyvä. Aikoo kuulemma vaihtaa uudempaan samanlaiseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pohjola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Kes 2009
Viestejä: 26324

LähetäLähetetty: 11.05.2015 21:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No pikku vinkki oktaviaa havittelevalle,,, käväseppä kojeajolla myös maastossa tai edes huonommalla tiellä.
Neliveto on parasta mikä siinä on,,,mutta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Saxhill
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Huh 2014
Viestejä: 78

LähetäLähetetty: 12.05.2015 10:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jaakkola kirjoitti:
No niin veljet. Koska passatti ei sovi mulle, raapiipi pohja maata sivuteillä, niin miten olis Octavia 4x4, Scout ja tieten manuaalivaihteelle. Vuosimallia n 2007-2009, sopii nääs lompalle. Mitä olen kattonu niin kilometreja noihin on kertyny 200 000 ja ylikin.
Jäänpä ootteleen kommentteja. Kiitos jo etukäteen.
Olen pannut merkille ,että täällä kommentit ovat sangen asiallisia. Varmaan, kuten kaikkialla nuorilla joskus pakkaa keulimaan, mutta asiallisiapa ylipäänsä jutut on.


Kyllähän Skoda on varmaan hinta-laatusuhteeltaan parhaita autoja markkinoilla. Itsekin kallistuisin enempi Subarulle, kuten tossa jo joku mainitsikin. Siinä on parempi maavara ja torsen-neliveto. Octavia ei sitten ole mikään iso auto, kokoluokkaa Vw Jetta. Riittävä tiloiltaan kuitenkin peruskäyttöön.

Jos paljon ajat maastossa, niin Scouttiin kannattaa valita korkeampi profiilinen rengas kuin niissä yleensä on. Parantaa mukavuutta huomattavasti. Ja toki Scouttia saa halutessaan kyllä korotettua vielä lisääkin, jos tuntuu että maavaraa on turhan vähän.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petri r
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Huh 2004
Viestejä: 1512
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 12.05.2015 11:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saxhill kirjoitti:
Jaakkola kirjoitti:
No niin veljet. Koska passatti ei sovi mulle, raapiipi pohja maata sivuteillä, niin miten olis Octavia 4x4, Scout ja tieten manuaalivaihteelle. Vuosimallia n 2007-2009, sopii nääs lompalle. Mitä olen kattonu niin kilometreja noihin on kertyny 200 000 ja ylikin.
Jäänpä ootteleen kommentteja. Kiitos jo etukäteen.
Olen pannut merkille ,että täällä kommentit ovat sangen asiallisia. Varmaan, kuten kaikkialla nuorilla joskus pakkaa keulimaan, mutta asiallisiapa ylipäänsä jutut on.


Kyllähän Skoda on varmaan hinta-laatusuhteeltaan parhaita autoja markkinoilla. Itsekin kallistuisin enempi Subarulle, kuten tossa jo joku mainitsikin. Siinä on parempi maavara ja torsen-neliveto. Octavia ei sitten ole mikään iso auto, kokoluokkaa Vw Jetta. Riittävä tiloiltaan kuitenkin peruskäyttöön.


Subarussa on siis viskolla neliveto, torsen on esim. Audissa. Mutta molemmissa siis on "jatkuva" oikea neliveto Smile
Jos paljon ajat maastossa, niin Scouttiin kannattaa valita korkeampi profiilinen rengas kuin niissä yleensä on. Parantaa mukavuutta huomattavasti. Ja toki Scouttia saa halutessaan kyllä korotettua vielä lisääkin, jos tuntuu että maavaraa on turhan vähän.

_________________
"Krol Polovania"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tapiok
***


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 6917

LähetäLähetetty: 12.05.2015 11:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja esim. tosta kun katsoo, miten helppoa ja halpaa on Subarun 22 cm vakio maavaran lisäkorottaminen....... Wink

Laippa vaan jousijalan ja rungon väliin, ei tartte edes jousijalkaa purkaa kuten Weitecin korotuspalojen kanssa.

http://www.subtle-solutions.com/index.php?cPath=21_24_29_52
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Saxhill
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Huh 2014
Viestejä: 78

LähetäLähetetty: 12.05.2015 12:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

petri r kirjoitti:
Saxhill kirjoitti:
Jaakkola kirjoitti:
No niin veljet. Koska passatti ei sovi mulle, raapiipi pohja maata sivuteillä, niin miten olis Octavia 4x4, Scout ja tieten manuaalivaihteelle. Vuosimallia n 2007-2009, sopii nääs lompalle. Mitä olen kattonu niin kilometreja noihin on kertyny 200 000 ja ylikin.
Jäänpä ootteleen kommentteja. Kiitos jo etukäteen.
Olen pannut merkille ,että täällä kommentit ovat sangen asiallisia. Varmaan, kuten kaikkialla nuorilla joskus pakkaa keulimaan, mutta asiallisiapa ylipäänsä jutut on.


Kyllähän Skoda on varmaan hinta-laatusuhteeltaan parhaita autoja markkinoilla. Itsekin kallistuisin enempi Subarulle, kuten tossa jo joku mainitsikin. Siinä on parempi maavara ja torsen-neliveto. Octavia ei sitten ole mikään iso auto, kokoluokkaa Vw Jetta. Riittävä tiloiltaan kuitenkin peruskäyttöön.


Subarussa on siis viskolla neliveto, torsen on esim. Audissa. Mutta molemmissa siis on "jatkuva" oikea neliveto Smile
Jos paljon ajat maastossa, niin Scouttiin kannattaa valita korkeampi profiilinen rengas kuin niissä yleensä on. Parantaa mukavuutta huomattavasti. Ja toki Scouttia saa halutessaan kyllä korotettua vielä lisääkin, jos tuntuu että maavaraa on turhan vähän.


Aivan juu, viskollahan se oli.

Toki korottamisessa on aina myös huonoja puolia, joten jos tarvii enemmän maavaraa, niin siirtyisin sitten suosiolla suv-malleihin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pohjola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Kes 2009
Viestejä: 26324

LähetäLähetetty: 12.05.2015 13:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kun se renkaan isonnuskin on kiinni siitä mitä sopii pyöriin,,,
itellä on okussa max mitä sopii, ja kyllä neljän kanssa kolinaa piisaa mettäteillä, näin se vaan on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
xdrive
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Maa 2013
Viestejä: 242

LähetäLähetetty: 12.05.2015 14:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pohjola kirjoitti:
kun se renkaan isonnuskin on kiinni siitä mitä sopii pyöriin,,,
itellä on okussa max mitä sopii, ja kyllä neljän kanssa kolinaa piisaa mettäteillä, näin se vaan on.


Sehän vain tarkoittaa, että väärällä vehkeellä väärässä paikassa. Se on vain hyväksyttävä, että välillä kolisee jos ei hanki tarkoitukseen sopivaa kalustoa. Jos ostaa Ocun tai minkä tahansa muun auton,niin ajaa niihin paikkoihin mihin se on mahdollista. Jos on tarve päästä huonoihin piakkoihin, kalusto sen mukaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RiUDE
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Maa 2004
Viestejä: 20455
Paikkakunta: Savonlinna

LähetäLähetetty: 12.05.2015 14:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tapiok kirjoitti:
Ja esim. tosta kun katsoo, miten helppoa ja halpaa on Subarun 22 cm vakio maavaran lisäkorottaminen....... Wink

Laippa vaan jousijalan ja rungon väliin, ei tartte edes jousijalkaa purkaa kuten Weitecin korotuspalojen kanssa.

http://www.subtle-solutions.com/index.php?cPath=21_24_29_52


Kelvanneeko Suomessa katsastuksessa?
_________________
Savo suureksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 231, 232, 233  Seuraava
Sivu 61 Yht. 233

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com