OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mettästäjän Kulkupeli
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 231, 232, 233  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
valmet 412s
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Maa 2004
Viestejä: 16727
Paikkakunta: pohjois-stakunta

LähetäLähetetty: 19.04.2015 17:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No en kyllä ostaisi, milläs vaihdat murroksen??
_________________
Varisjahdin veteraani...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ajava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Kes 2008
Viestejä: 1251

LähetäLähetetty: 19.04.2015 19:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei taida olla pitkä ikäinen sydeemi.Onko vanhoista rav-4 missä sähköinen taka lukko kokemuksia?Onko ykkönen tarpeeksi lyhyt lumeen ,kun ei vissiin alennuksia ole?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pirulainen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Hel 2008
Viestejä: 1077

LähetäLähetetty: 19.04.2015 21:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ajava kirjoitti:
Ei taida olla pitkä ikäinen sydeemi.Onko vanhoista rav-4 missä sähköinen taka lukko kokemuksia?Onko ykkönen tarpeeksi lyhyt lumeen ,kun ei vissiin alennuksia ole?


hangessa loppuu meno helposti kun paikat lämpiää liikaa.
_________________
Vapaan miehen oikeus on kusta luontoon -Veikko Huovinen-

-Marlinisti-Jouskaripelle-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pirulainen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Hel 2008
Viestejä: 1077

LähetäLähetetty: 19.04.2015 21:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ajava kirjoitti:
Napalukot onkin hitsattua mallia,ei tartte kyykistellä ropaamassa.Aiheuttaako muuten ongelmia hitsattu napalukko malli,vai onko vaan hyvä?


syö enempi pensaa kun ei voi kytkeä kesällä irti. Miksi ne on alunperin hitsattu onkin se kysymys.
_________________
Vapaan miehen oikeus on kusta luontoon -Veikko Huovinen-

-Marlinisti-Jouskaripelle-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Coltiainen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Hel 2007
Viestejä: 303

LähetäLähetetty: 19.04.2015 23:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kulutusero on korkeintaan 1-2 dl/100 km. Napalukkojen todellinen hyöty on siinä että autolla voi vielä ajaa vaikka etuperä särkyisi.

Nuo terranon alkujaan automaattinapalukot ovat aika arseesta, itellä oli samanmoiset kinbg cabissa, lukot naksuvat helposti auki jos autolla yrittää heijata pahassa paikassa. Itse en ensin meinannut uskoa tuota, vaan niin vain oli. Aika monella pajeroa/nisua ajavalla on noita automaattinapalukkoja särkynyt em. "ominaisuuden" vuoksi.

Offipalstalta löytyy ohjeita automaattinapalukkojen modifioimisesta kiinteiksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LiVe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Tam 2013
Viestejä: 445

LähetäLähetetty: 19.04.2015 23:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vitarassa täristi takavedolla jos ei ottanu napalukkoja pois, en tiedä oliko vetareissa sitten tasapainossa heittoa vai mitä. Neliveto päällä ei niin paljo täristäny. Vanha Foresteri nyt itellä ollu, niin ei ole kyllä muuta moittimista kun vieläkin se kulutus kun kilometrejä tulee liiaksi bensavehkeelle ja ainahan sitä haluais uudemman kun pussi vaan kestäis. Samoin maavara nyt ei riitä määräänsä enempää, vaan ei se riitä monessa muussakaan tolkullisen kulutuksen vanhassa vehkeessä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ajava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Kes 2008
Viestejä: 1251

LähetäLähetetty: 20.04.2015 20:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eikös vanhas ravis ollu jatkuva neliveto? Näköjään vielä takana jossain lisäksi sähköinen taka lukko.Käsittääkseni hitsattu napalukko kiinni siksi että toimii.Varmaan harkittava forresteria itekkin..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mayson
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 24 Elo 2011
Viestejä: 48

LähetäLähetetty: 20.04.2015 20:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kysäästäs tähän väliin visainen kysymys:

Mistäs saisi helpoiten herätteen lisäpitkille portteri T5 gp:ssä (vm.2011) ?
Ja ettei liian helpoksi mene, tarttis myös päivävaloilta herätteen.

Piuhat polttimon päässä ovat tiukassa paikassa, eikä rosvoliittimen käyttö oikein innostaisi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jaakkola
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Tam 2015
Viestejä: 8
Paikkakunta: Lappi

LähetäLähetetty: 21.04.2015 09:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mitä sanotte neliveto Passatista, vm 2007-20010, manuaalivaihteilla. Dieseli tietenkin ja sitten mahd muuntokatsastetaan pakettiautoksi.
Kovin pahoihin paikkoihin ei tarvi päästä, mutta maavaraahan liene harvoin liikaa.
Tuon ikäisethän alkaa olla 200 000- 300 000km ajettuja, sillä tuo manuaali. Automaatteihin en tuon ikäisissä osaa luottaa, vai ?
_________________
liika on liikaa, mutta kohtuus on liian vähän...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jbear
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 5524

LähetäLähetetty: 21.04.2015 10:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jaakkola kirjoitti:
Mitä sanotte neliveto Passatista, vm 2007-20010, manuaalivaihteilla. Dieseli tietenkin ja sitten mahd muuntokatsastetaan pakettiautoksi.
Kovin pahoihin paikkoihin ei tarvi päästä, mutta maavaraahan liene harvoin liikaa.
Tuon ikäisethän alkaa olla 200 000- 300 000km ajettuja, sillä tuo manuaali. Automaatteihin en tuon ikäisissä osaa luottaa, vai ?


Passatissa tosiaa maavaraa on harvoin liikaa. Muuten menevä peli. Itse kyllä etsisin sen alle 200 tkm olevan niin jäis jotain ajettavaa ittellekin.
_________________
The worst Part of Cencorship is *** !
Ei kaikkien arvitse olla idiootteja. Riittää ku enemmistö o -> demokrtia
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iivariiso
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 6934

LähetäLähetetty: 21.04.2015 12:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eikö passatti ole yksi matalimpia henkilöautoja? Ei tarvi olla kuin hieman kuoppainen soratie niin pohja kolisee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iivariiso
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 6934

LähetäLähetetty: 21.04.2015 13:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

11,4 cm maavara. Eli matala jopa perus henkilöautoksi. Tavallinen Skodan ocukin taitaa omata 15 senttiä maavaraa ja huonontienpaketilla oli jo 16,5. Jos en väärin muista.

Itellä oli aikanaan farmari ocu rs:ä ja siinä oli 13 senttiä maavaraa. Sai tosissaan ajaa kieli keskellä suuta jo hieman huonommalla soratiellä. Auttamatta liian matala. Se 3 senttiäkin tekee yllättävän paljon huonommilla teillä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
liki
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Mar 2013
Viestejä: 11243
Paikkakunta: Länsi-Uudenmaan rannikko

LähetäLähetetty: 21.04.2015 13:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllähän vanhemmilla B5-sarjan pas-kateilla on päästelty +500Mm yleisestikin. Uudempien kohdalla kyllä vähintäänkin arveluttaa vastaava kestävyys?

Mutta siitähän tuo on kiinni että kori pysyy kasassa, huollot tehdään ja kuluvat osat uusitaan. Lopulta kuitenkin moottori- tai vaihderikko katkaisee auton elinkaaren vain hyvin huonolla tuurilla. B7 on vielä vuoden ikäisenä ihan mukiinmenevä kulkupeli, tosin vain etuvetoinen ja pikkudieseli eikä tosiaan mikään metsätien kulkija.

B8 on 2 vuoden päästä kuitenkin todennäköisin vaihtoehto korvaajaksi jos ei jotain yllättävää tapahdu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jaakkola
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Tam 2015
Viestejä: 8
Paikkakunta: Lappi

LähetäLähetetty: 21.04.2015 19:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuten huomaatte olen meleko utami näissä autoasioissa,mutta jäikö teiltä huomaamatta tuo sana "neliveto", eikös se tuo hieman lisää maavaraa.
B5, B7, B8, nuo on jo täyttä hepreaa mulle...
_________________
liika on liikaa, mutta kohtuus on liian vähän...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
liki
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Mar 2013
Viestejä: 11243
Paikkakunta: Länsi-Uudenmaan rannikko

LähetäLähetetty: 21.04.2015 19:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jaakkola kirjoitti:
Kuten huomaatte olen meleko utami näissä autoasioissa,mutta jäikö teiltä huomaamatta tuo sana "neliveto", eikös se tuo hieman lisää maavaraa.
B5, B7, B8, nuo on jo täyttä hepreaa mulle...


Ei passateissa. Jossain vaiheessa tuli tuohon edelliseen Passat-sarjaan (B7) Allroad-mallit mitkä ovat aavistuksen korotettua, sellaisenkin taisi saada myös vain etuvetoisena. B-numerot ovat Passatin mallisarjoja, B5 oli viimeinkin joka jakoi vielä tekniikan Audi A4/6 kanssa 1996-2005, B8 on uusin juuri myyntiin tullut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 231, 232, 233  Seuraava
Sivu 56 Yht. 233

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com