OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kiikari hiivintään
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jellona/SKB
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Syy 2010
Viestejä: 250

LähetäLähetetty: 10.01.2015 19:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itselläni on Zeissin 8x42. Valjaissa eivät ole liian isot ja pimeässäkin näkee hyvin.

Tuli testattua viikonloppuna kun paljaalla silmällä ei nähnyt koko peuraa niin noilla näki kaiken tarpeellisen selvästi, esim sarvet jne.

XXL myy 399 ja välillä 299. Taitavat olla kiinalaiset, mutta silti Zeissit. Erittäin tyytyväinen olen ollut.

Nuo valjaat ovat ehdottomat oli koko mikä hyvänsä. Passissakin hyvät.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tony
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Syy 2012
Viestejä: 415

LähetäLähetetty: 12.01.2015 20:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No niin Bauerit on kokeillut ja mielestäni ovat hyvät tosin en ole huippukiikreita päässy kokeilemaan mutta noita Bauereita voi käyttää silmälasien kanssa ja oli melko pimeää mutta noilla voi kyllä tehdä valintaa minkä ampuu sen verran oli selkee kuva
Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16694

LähetäLähetetty: 12.01.2015 22:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Bauer taisi voittaa Erän kiikaritestin muutama vuosi sitten. Olikohan joku 8x.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mettäkala
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Maa 2014
Viestejä: 1889
Paikkakunta: SuomiFinland

LähetäLähetetty: 12.01.2015 23:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla ollu käytössä nuo 8x32 Bauerit (muistaakseni tuo koko) nyt vajaan vuoden ja pakko niitä on kehua. Vertailukohtia ei ole kalliisiin, mutta halpoihin senkin edestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vellilateeni
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Maa 2013
Viestejä: 39

LähetäLähetetty: 13.01.2015 03:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jellona/SKB kirjoitti:
Itselläni on Zeissin 8x42. Valjaissa eivät ole liian isot ja pimeässäkin näkee hyvin.

Tuli testattua viikonloppuna kun paljaalla silmällä ei nähnyt koko peuraa niin noilla näki kaiken tarpeellisen selvästi, esim sarvet jne.

XXL myy 399 ja välillä 299. Taitavat olla kiinalaiset, mutta silti Zeissit. Erittäin tyytyväinen olen ollut.

Nuo valjaat ovat ehdottomat oli koko mikä hyvänsä. Passissakin hyvät.
Kiikarit ovat ilmeisesti zeiss terra 8x42 ed. Itse ostin kesällä 299 hintaan. Todella tyytyväinen olen myös ollut kiikareihin. Hämärässä näkee vähintään yhtä hyvin, kuin zeiss Classic 3-12 56mm kiikaritähtäimellä, ehkä jopa paremmin. Yhtään valovoimaisempaa en kyllä tarvitse kytikselle. Terrasta on tulossa 8x32 malli, jossa ilmeisesti näkökenttä on 147m/1000m!!! Itse ainakin uskon, että zeiss hoitaa paremmin laadunvalvonnan ja mahdolliset takuuasiat , kuin monet muut kiinan merkit.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com