Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
masiina Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2014 16:50 Viestin aihe: |
|
|
Ricke kirjoitti: |
Pidetään kortit lähellä rintaa, kyllä ne sitten tulevat tarpeen tullen esille .. |
Älkää suotta pantatko niitä. Saisi loistava threadi eeppisen käänteen. _________________ "...olen enemmän kuin valmis, vaaran varpaille astumaan." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jahtireppu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2014 17:46 Viestin aihe: |
|
|
Ricke kirjoitti: | Pidetään kortit lähellä rintaa, kyllä ne sitten tulevat tarpeen tullen esille .. |
Nyt kukaan ei enää uskalla vithuilla Rickelle |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kolopesijä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2014 18:09 Viestin aihe: |
|
|
Jahtireppu kirjoitti: | Ricke kirjoitti: | Pidetään kortit lähellä rintaa, kyllä ne sitten tulevat tarpeen tullen esille .. |
Nyt kukaan ei enää uskalla vithuilla Rickelle |
En olis tuosta ihan varma |
|
Takaisin alkuun |
|
|
moder_pt Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2014 18:17 Viestin aihe: |
|
|
Team ylläpidon välikommentti,
muistakaa, että nimimerkki "citypupu" ja häntä lähestyneiden yv-viestittelijöiden viestit on lähtökohtaisesti heidän välisiä kommentteja.
Hyvän maun ja tapojen vastainen nimimerkkien takainen "revittely" ja nolaaminen kolmansien osapuolien taholta ei ole foorumin etiketin mukaista.
Vaikka tässä ketjussa moni aikuinen mies saisikin mennä itseensä, on positiivista, että ehkä lopputulemana saamme yhden innokkaan naismetsästäjän joukkoon mukaan.
_________________ RELEASE THE HOUNDS!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Citypupu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.09.2014 10:49 Viestin aihe: |
|
|
moder_pt kirjoitti: | Team ylläpidon välikommentti,
muistakaa, että nimimerkki "citypupu" ja häntä lähestyneiden yv-viestittelijöiden viestit on lähtökohtaisesti heidän välisiä kommentteja.
Hyvän maun ja tapojen vastainen nimimerkkien takainen "revittely" ja nolaaminen kolmansien osapuolien taholta ei ole foorumin etiketin mukaista.
Vaikka tässä ketjussa moni aikuinen mies saisikin mennä itseensä, on positiivista, että ehkä lopputulemana saamme yhden innokkaan naismetsästäjän joukkoon mukaan.
|
Käsittääkseni olen ainoa, joka tietää keltä ja mitä yksityisviestejä olen saanut enkä ole missään vaiheessa niitä ajattelut julkaista missään. Kaikki viestittelijät saavat minun puolestani nukkua yönsä rauhassa enkä ole kokenut mitään häirintää. Nimimerkin suojassa on helppo kirjoitella foorumille mitä sattuu, oletan, että kovinkaan moni näistä miehistä ei tulisi minulle näitä juttuja päin naamaa sanomaan.
Kaikenkaikkiaan minulle jäi kuitenkin positiivinen kuva metsien miehistä ja metsästyksestä yleensä, eli eiköhän harrastus tule jatkumaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pihkat Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.09.2014 10:56 Viestin aihe: |
|
|
City pupulta hieno kirjoitus, syvä hiljaisuus laskeutuu pakanakansain ylle. _________________ Voi pihkat |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Res Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 14 Elo 2014 Viestejä: 65 Paikkakunta: Venuksen ja Marssin välissä
|
Lähetetty: 08.09.2014 20:54 Viestin aihe: |
|
|
Olipa aika vasta metsästäjätutkinnonkurssilla tupa täynnä ja yli puolet oli naispuoleisia ja nuosia sellasia.
Tulevilla sulhasehokkailla voi olla kovat ajat ku vaimo ilmottaaki lähtevänsä tänä viikonloppuna mimmien kans metille ja sinä jäät nyt koti-isäksi... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pohjola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.09.2014 21:07 Viestin aihe: |
|
|
pätisköhän se sama juttu lauantai illasta..... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ratiopharm Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.09.2014 21:46 Viestin aihe: |
|
|
Mielenkiintoiseksi on maailma käymässä, jos noin tapahtuu... ei paha |
|
Takaisin alkuun |
|
|
moder_pt Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.09.2014 01:10 Viestin aihe: |
|
|
Citypupu kirjoitti: | moder_pt kirjoitti: | Team ylläpidon välikommentti,
|
Käsittääkseni olen ainoa, joka tietää keltä ja mitä yksityisviestejä olen saanut enkä ole missään vaiheessa niitä ajattelut julkaista missään. Kaikki viestittelijät saavat minun puolestani nukkua yönsä rauhassa enkä ole kokenut mitään häirintää. Nimimerkin suojassa on helppo kirjoitella foorumille mitä sattuu, oletan, että kovinkaan moni näistä miehistä ei tulisi minulle näitä juttuja päin naamaa sanomaan.
Kaikenkaikkiaan minulle jäi kuitenkin positiivinen kuva metsien miehistä ja metsästyksestä yleensä, eli eiköhän harrastus tule jatkumaan |
Hyvä näin. Häiriköinnistä tarvittaessa yhteyttä ylläpitoon.Koskee toki kaikkia, ei pelkästään foorumin naispuolisia jäseniä.
Aikaisemmista viesteistä sai sen käsityksen, että muutamat muut henkilöt olivat innokkaina "paljastamassa" sinun/muiden yksityisviestejä, siihen liittyi tuo aiempi kommenttini. Sinulla/viestin toisilla osapuolilla on toki täysi hallintaoikeus omiin viesteihinsä.
Tervetuloa foorumille, ja hyvän harrastuksen pariin _________________ RELEASE THE HOUNDS!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10355 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 09.09.2014 20:41 Viestin aihe: |
|
|
Kun olen ymmärtänyt, että akuuttia puutetta ilmenee puolin ja toisin, niin laitetaas tämmönenki tyrkylle fb:n puolelta:
https://www.facebook.com/video.php?v=911216618892494
Lainaus: | Pistä yv niin lähretähän koittamahan tuosta uutta marjapoimuria mustikkahan. Jos ei mustikkaa enää löyry niin voirahan istua mättähelle hetkeks lemmiskelemähän. Tutustutaan ja rakastutaan. |
Siitä jollekki miehelle marjanpoimija.. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vonnegut Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Jou 2008 Viestejä: 896 Paikkakunta: Länsrannikko
|
Lähetetty: 09.09.2014 21:46 Viestin aihe: |
|
|
Nyt tarvittas marjanpoimijoita eikä miähiä... eiku
Ja pohjalaasen olonen akka, että ois marjanpoimijalle vastusta.
Kimppuun vaan vapaat uroot. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fiulir Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.09.2014 23:21 Viestin aihe: |
|
|
Rumaa kun yrittää puhua jotakin murretta, eikä osaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.09.2014 05:11 Viestin aihe: |
|
|
Ja p...skat,sama kuin muissakin kielissä,pääasia että yritää ja tekemällähän oppii,sitä paitsi tuotakin murretta puhutaan hiukan eri lailla pitkin maakuntaa. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Henkka. Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.09.2014 22:05 Viestin aihe: |
|
|
Jaahas, täällä on joillakin privaviestien lähettäjillä mennyt kahvit väärään kurkkuun ja ottaneet moderaattoriin yhteyttä kun tunsivat piston sydämessään
Citypupulle onnea uuden harrastuksen pariin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|