Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jkvi Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Kes 2006 Viestejä: 5425 Paikkakunta: Suomussalmi
|
Lähetetty: 25.03.2014 15:42 Viestin aihe: |
|
|
Jos noita puhelimia vielä ruotii niin;
- S4 Activen kuuluvuutta moititaan. Oma pelaa muuten ja 3G verkoissa toimii. Mutta silloin kun 2G-kentät on heikot, ei puhelin pelaa vaan parempiakin ja toimivampia löytyy, esim. S2 Plus. Toisaalta kahdella kaverilla on vastaavat puhelimet DNA:n kortilla ja heistä puhelin pelaa ja toimii - eivät moiti. Onko sitten minulla huono yksilö vai eikö se ja Sonera pelaa yhteen 2G-verkossa?
- Samsungeissa on irtoakut vs. Sony? > Omassa käytössä on Samsungiin kaksi akkua + 13 000 mAh:n lisävirtalähde> varmuudella menee lähes neljä päivää ilman valtakunnan sähköä, vaikka näyttö olisi jatkuvasti auki ja surffailut päällä.
- Samsungin suojausluokka pykälän parempi vs. Sony> Sitä huolimatta useita S4 Active puhelimia on mennyt takuuseen kun on saaneet vettä (uitettu) ja tiltanneet.
- Varmaa Sonyynkin löytyy erilaisia suojakuoria. Omassa on Samsungin alkuperäinen kotelo + copter:in suojakalvo> Ovat toimivia ja suojaavat puhelinta, jos vaikka satut nakkaamaan sen lattialle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Juunas Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.03.2014 16:52 Viestin aihe: |
|
|
Mikäs tällä on nettiä selaillessa, naamakirjat ja eralle.netit pyörii ihan näppärästi kuvineen. Noista z1 malleista ei omakohtaista kokemusta, mutta uskoisin että varmasti näppäriä pelejä kun spekseiltään hieman parempia rautoja. Tämä xperia v on kyllä ollut hinta-laatusuhteeltaan ehdottomasti paras puhelin mitä minulla on ollut, ei harmita yhtään että säästin pari sataa ja jätin z-sarjalaiset hyllyyn. Z-sarjalaisista kiinnostavin oli se zr, sillä siinä oli vaihdettava akku jos joskus olisi tarvetta vaihtaa uuteen tai isompaan.
Kuuluvuudessa ei ole ollut enää ongelmia, kuten ennen oli samsungien kanssa. Melko todennäköisesti seuraavakin luuri tulee olemaan sony, vaikka ihan ei hetkeen ole tarvetta taas vaihtaa. _________________ Ei se ota jos ei annakkaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
haylone Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.03.2014 10:18 Viestin aihe: |
|
|
Jep.
Viimeinen muokkaaja, haylone pvm 27.12.2015 23:47, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.03.2014 16:40 Viestin aihe: |
|
|
haylone kirjoitti: | Meidän pikkuherralla oli pari kuukautta pelipuhelimena Samsung S4. Eilen kävivät kaverin kanssa leikkimässä ja kotona huomattiin että näytössä on halkeama eikä laite lähde enää päälle. Puhelin oli suojapussissa taskussa, eikä oltu tapeltu tai kaaduttu pyörällä. Kaupan setä kertoi että puhelimen korjaus maksaa n. 150 €. Totesimme että eipä kannata. Nyt tilalla on Xcover 2. |
Niin, mikä tuossa oli se "pointti"?
Meidän pikkuherrat saa ihan kotonakin rautakangesta lähtien rikki. Xcoverin näyttö ei ole yhtään sen kummempi kuin S4:ssa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
haylone Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.03.2014 17:12 Viestin aihe: |
|
|
Jep.
Viimeinen muokkaaja, haylone pvm 27.12.2015 23:47, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
CatKiller Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Syy 2010 Viestejä: 404 Paikkakunta: Kaunis Karjala
|
Lähetetty: 26.03.2014 23:56 Viestin aihe: |
|
|
Kokeilumielessä tuli tilattua LG Optimus L5 II dual sim luuri. Tuohon saan oman simin ja koiranpaikannus-luurin simin yhtäaikaa toimimaan. Ei varmaan muuten olis tullut tilattua, mutta 129€ verkkokaupassa ja syksyyn mennessä ois tessun paikannukseen joku kapula hankittava jokatapauksessa. _________________ "Se suvun syötti, heimon juotti, esivanhemmat elätti." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21319 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 27.03.2014 09:19 Viestin aihe: |
|
|
Niin onko tuo S5 siis vedenkestävä. Vai onko joku tietty S5 malli vain? Ku ei pysy kärryillä. Gigantin esittelyssä ei puhuttu vedenkestävyydestä.
Oliko tos s5:ssa irrotettava akku? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
-Rane- Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2009 Viestejä: 699 Paikkakunta: Lappeenranta
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kipinä87 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.04.2014 10:43 Viestin aihe: |
|
|
Itselläni on koirakäytössä sony Xperia go ja vaimolla myös. En muista, että olisi kumpikaan takunnut. Sit on vielä omassa käytössä Xperia v ja yhden kerran on pitänyt puhelin sammuttaa. On toki vasta noin puolivuotta ollut käytössä. Töissä tulee nettiä selattua aika reippaasti ja imaisee akun aika nopeasti tyhjäksi. Siitäkin voisi päästä eroon, kun tilaisi tehoakun.
Useammalla työkavereilla on erilaisia samsungeja ja lähes joka päivä jollakin puhelin jumittaa. Joko kaikilla kavereilla on sattunut maanantaikappale, tai sit mulle on vain sattunut huippukappale sonyltä.
Yks jahtikaveri ihmetteli, kun tihkusateessa mun ei tarvinnut kuivata näyttöä ja se toimii silti. Tällä kaverilla itsellä on joku samsung. Kunnolla märkänä on pakko ravistella vedet pois. Hanan alla on tullut molempia omia puhelimia pestyä ja toimii. Metrin korkeudelta on monta kertaa tippunut laminaattilattialle, eikä oo hajonnut mitään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Koiranleuka ***
Liittynyt: 18 Jou 2004 Viestejä: 992 Paikkakunta: Siperiasta länteen
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
mehta_mies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.04.2014 14:44 Viestin aihe: |
|
|
Itellä xcover2 käytössä. Akku kesti kohtalaisesti kettujahit. Autossa latasi jos arveli virran loppuvan. Lisävirtalähekki löytyy vaan en käyttäny kertaakaan viime talvena. Ei oo jumitellu kertaakaan, toimii vaikka näyttö märkänä. On tippunu betonille ja kivikkoon. Näyttö halennu ala nurkasta vaan on tuo ollukki "työkaluna" eikä missään haarniskassa kuletettu. Ite oon ollu tyytyväinen _________________ pikkupojista rusakoihin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Usko Eevertti Luttinen Banned
Liittynyt: 07 Huh 2012 Viestejä: 1397 Paikkakunta: Närreitten valtakunta
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17036 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 04.04.2014 07:57 Viestin aihe: |
|
|
Suositttelusin näillä näkymin samsungin S5 activea... tulee myyntiin ennen syksyä.
-cat puhelimeen olen tyytyväinen kyllä. Luulen että seuraava on myös cat. _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.04.2014 08:31 Viestin aihe: |
|
|
valmet 412s kirjoitti: | Suositttelusin näillä näkymin samsungin S5 activea... tulee myyntiin ennen syksyä.
-cat puhelimeen olen tyytyväinen kyllä. Luulen että seuraava on myös cat. |
Mikä järki Samsungilla olisi tehdä jo pöly- ja vesitiiviistä S5 mallista active-versio? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|