OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Tracker ja hirvijahdin aloitus
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 40, 41, 42  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
NoVoeHelevetti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2005
Viestejä: 6357
Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret

LähetäLähetetty: 17.11.2013 12:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olisit paikantanu tekstarilla. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juunas
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Maa 2004
Viestejä: 2397
Paikkakunta: Joensuu

LähetäLähetetty: 17.11.2013 13:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo ja vaihtanut kiväärin keihääseen tai nuijaan. Laughing Kyllä saa nykypäivänä palvelimet kestää gprs-tiedonsiirron paikanninvehkeistä, niin kuin UP:lla tekee Smile
_________________
Ei se ota jos ei annakkaan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
NoVoeHelevetti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2005
Viestejä: 6357
Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret

LähetäLähetetty: 17.11.2013 13:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep. Kyllä hiljeni räkkerimiesten ylistyspuheet. Paikallinen iso räkkermyyjäkään ei ole enää haukkunut muita merkkejä paskoiksi. Laughing
Onneksi en kerennyt räkkeriä hankkia. UP on valinta, ja vanha 310räkkerikin joutaa vaihdossa pois.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Aku
***


Liittynyt: 12 Syy 2004
Viestejä: 3177

LähetäLähetetty: 17.11.2013 15:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täällä kyllä tänäänkin toimi trakkeri ihan mukisematta. Voiko tuossa toimivuudessa olla paljonkin alueellisia eroja?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
bonus
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 827

LähetäLähetetty: 17.11.2013 18:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tänään tuo trackeri kyllä toimi täysin moitteetta. Ihme sinällään, jokohan vika löytyi?

Vai pitikö myrskyinen sää suurimman osan metsästäjistä sisällä?
_________________
Suuret rinnat lupaavat paljon, mutta antavat vähän.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20593
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 17.11.2013 19:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä tänään pelas systeemit ei siinä mitään.

Mua jotenkin ihmetyttää että miksi juuri koiragepsien käytöstä nousee tämmöinen metakka. Tuntuu että osa porukasta saa oikein kiksejä tästä. Kun jumankauta avaa facebookin, shhj:n ja erällenetin niin kauhea metakka pystyssä jostain koiragepseistä. Laughing Niinkuin se nyt suurin murhe tai ilkkumisen aihe olis metsästysrintamalla jos kolmena päivänä live on trackerilla tökkinyt. Laughing

Viduttaa se jos laitteet ei pelaa. Raskaasti. Mut tekstiviestit kulkee. Se on kuitenkin pelastus eikä koirat jää auton alle eikä jää hukkaan. Tekstari kulkee. Mulle piisaa ihan rauhallinen suhtautuminen ja reklamointi trackerille. Ei tämä mun maailmaa kaada. Mä vaan sitten ostan ultrapointilta kolme pantaa ja ohjelmiston ku mitta tulee täyteen. Mut en mä vielä. Kyllä kai trackerillakin sen verran ymmärretään että tämä ongelma on saatava korjattua makso mitä makso. Jos ei korjaannu niin se on lorun loppu. Annan kyllä mieluummin työrauhan trackerin päähän ja murehdin vaikka hirvikantaa sen aikaa. Jos saavat palvelinongelman kuntoon niin homma jatkuu entisellään. Jos eivät saa niin sitten ostellaan b-barkkia tai ultrapointtia. Se on helppoa vaihtaa tutkamerkkiä vaikka joka kuukausi jos ei ole kuin yksi panta.. Mutta kun on useita ohjelmia ja useita pantoja sekä 20 seurattavaa kohdetta niin ei 2-3 päivän palvelinongelmilla vielä aleta kalustoa vaihtamaan kerrasta uuteen. Katotaan nyt kuinka käy. Kunhan palvelinjuttu tulee tikkiin niin eipä tässä mitään.

Jos ultrapointilla olis jotaki vastaavaa ongelmaa niin en mä jaksaisi siitä olla ilkkumassa monella nettisaitilla päivästä toiseen vidduako se mulle tekee vaikka jotku niiden kans tappelis. Kyllä sitä on uppejakin käytössä nähty eikä se paikantulo niin 100 varmaa niilläkään aina ole. Varmemmin g500 paikkaa takoi heikoissa gsm-kentissä vaikka saman koiran kaulassa oli. Mut en mä tästä mitään kiksejä saanut vaikka moisen tapahtuman näinkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitleri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Kes 2006
Viestejä: 4744

LähetäLähetetty: 17.11.2013 20:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laughing Laughing Laughing ei jumaleissoni...
_________________
Vaan varmoilta paikoilta ohi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20593
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 17.11.2013 20:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mitä, älä nyt. Smile Olis mua varmaan eilen viduttanut jos olisin ollu mettässä. Mut ku pari kertaa tuolta kaupungista kurkkasin missä pojat huitelee niin silloin live pelas. Tänään olin mettäs koko päivän ja livekin toimi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hellokitty
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Jou 2012
Viestejä: 3463

LähetäLähetetty: 17.11.2013 21:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Räkkeri on luvannut ja ehkä upeekin antaa virallisen tiedotteen sitten kun aikaa on,joten otetaan nyt rauhassa kuitenkin. Ketuttaahan se kun tekniikka tökkii ja rahaa kuitenkin on näissä jonkinverran kiini.

Mutta elämä on sellaista,ei sekään aina mene niinkuin on suunitellut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20593
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 17.11.2013 21:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No näimpä. Pakko nyt tyytyä tilanteeseen ja ootella että hommat tulee kuntoon. Ongelmia ollut kuitenkin "vain" jokusen kerran. Liikaa tietty, en sitä puolustele mut on tässä elämään pystynyt ja koiria metsässä käyttämään 100% teholla gepsien puolesta. Edellinen kommenttini oli enempikin ihmetys että mitä kiksejä porukka saa siitä että useemmalla nettisaitilla meuhkaa trackerista jos silti itse omistaa upin tai bi-barkin.. Mä en oo jaksanut meuhkata vaikka OMISTAN trackereita. Infoo laitan ja reklamoin kuten aina jos tuotteet ei pelaa. Olen ennenkin reklamoinut trackerille. Soneralle olen reklamoinut tänä vuonna taas useita kertoja heikosta verkosta.

Jos reklamaatio ei auta eikä tuotetta paranneta niin silloin vehkeet luonnollisesti vaihtuu. Mut mä luulen jotta siellä virtaa aikamoinen hiki trackerin kaverien ottalla ja varmaan asian eteen duunia tehdään että ongelma korjaantuu. Kuten sanottua, ohjelma ja panta sekä nettiseuranta ovat erinomaiset.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mc-manteli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2007
Viestejä: 3606
Paikkakunta: Länsirannikko

LähetäLähetetty: 17.11.2013 21:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos sulla ois vaikka autossa sähkövika ja se kerta viikkoon takkuaisi ja sammuilisi puoli päivää vaikka pitäisi matkaa tehdä, niin kehuisitko autoa erinomaiseksi?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20593
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 17.11.2013 21:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mc-manteli kirjoitti:
Jos sulla ois vaikka autossa sähkövika ja se kerta viikkoon takkuaisi ja sammuilisi puoli päivää vaikka pitäisi matkaa tehdä, niin kehuisitko autoa erinomaiseksi?

No jos kerran lähdetään tälle uralle niin ok. Tehdään niin sitten. Oli Hitleri tehnyt hienon coverbiisinkin.. juu juu. Wink Laughing Omistan tämän viestin myös herra Hitlerille..

Jos mulla olis uusi pakasta vedetty land cruiseri johon tulisi joku mystinen vaihdelaatikkovika. Nelonen ja vitonen lakkais toimimasta. Muut vaihteet pelais, autolla pystyis ajamaan mut nelonen ja vitonen ei menisi silmään. Homma korjailtaisiin ja vika uusisi pari kertaa. Lada kuski varmaan naurais ja pitäisi hirmu metelin kuinka pskoja "uudet maasturit" on. Mut kyllä mä silti veisin vielä jonku kerran sitä cruiseria huoltoon ennemmin kuin tyytyisin siihen ladaan. Sitte ku laatikko tulee kuntoon ja kaikki vaihteet pelaa niin on sillä vaan aika amerikkaa päästellä. Wink Mut totta sekin että jos ei vaihteet pelaa niin ei sillä sitten oikein hääviä ole. Pitäs sitten palata ladaan jos muu ei auta. En mä sitäkään kiellä. Mut katotaan nyt saisko ne kaikki vaihteet toimimaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mc-manteli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2007
Viestejä: 3606
Paikkakunta: Länsirannikko

LähetäLähetetty: 17.11.2013 22:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Entä jos jokainen korjauskerta tois sulle lisää kustannuksia? Montako kertaa veisit huoltoon, maksaisit ja kävelisit kotiin? Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5938

LähetäLähetetty: 17.11.2013 22:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Mc-manteli kirjoitti:
Jos sulla ois vaikka autossa sähkövika ja se kerta viikkoon takkuaisi ja sammuilisi puoli päivää vaikka pitäisi matkaa tehdä, niin kehuisitko autoa erinomaiseksi?

No jos kerran lähdetään tälle uralle niin ok. Tehdään niin sitten. Oli Hitleri tehnyt hienon coverbiisinkin.. juu juu. Wink Laughing Omistan tämän viestin myös herra Hitlerille..

Jos mulla olis uusi pakasta vedetty land cruiseri johon tulisi joku mystinen vaihdelaatikkovika. Nelonen ja vitonen lakkais toimimasta. Muut vaihteet pelais, autolla pystyis ajamaan mut nelonen ja vitonen ei menisi silmään. Homma korjailtaisiin ja vika uusisi pari kertaa. Lada kuski varmaan naurais ja pitäisi hirmu metelin kuinka pskoja "uudet maasturit" on. Mut kyllä mä silti veisin vielä jonku kerran sitä cruiseria huoltoon ennemmin kuin tyytyisin siihen ladaan. Sitte ku laatikko tulee kuntoon ja kaikki vaihteet pelaa niin on sillä vaan aika amerikkaa päästellä. Wink Mut totta sekin että jos ei vaihteet pelaa niin ei sillä sitten oikein hääviä ole. Pitäs sitten palata ladaan jos muu ei auta. En mä sitäkään kiellä. Mut katotaan nyt saisko ne kaikki vaihteet toimimaan.


Sulla menee puurot ja vellit sekasin tossa kun väität räkkeriä kruiseriks ja sen kilpailijoita ladaksi. Reaalielämässä asiat taitaa olla toisin päin. Paitti, että se Lada toimii....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20593
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 17.11.2013 22:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja hei manteli. Olen kehunut ohjelmistoa ja pantaa erinomaiseksi, samoin nettiseurantaa. Palvelin ja/tai se järjestelmä mistä tietoa liikutellaan ja jaetaan nettiteitse on kyllä huonompi kuin kilpailijoilla. Minä en ymmärrä miten tuo toimii mutta palvelimeen nuo ongelmat juontaa. Jos se olisi pannassa tai ohjelmassa niin luulis että ongelmia olis aina.. Mistäs minä näistä tiedän mutta näin asian näkisin. Paketti olisi erinomainen kunhan palvelinongelmat ratkaistaan. Nyt se on epävarma eikä homma nuon toimi kovin kauaa.. Ihmiset vaihtaa laitteita jos ei vika korjaannu. Minäkin vaihdan. Mutta en vielä. Katsotaan nyt vielä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 40, 41, 42  Seuraava
Sivu 19 Yht. 42

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com