OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Garmin Astro 320 & DC40
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 81, 82, 83  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Tony
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Syy 2012
Viestejä: 415

LähetäLähetetty: 13.10.2012 19:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pitänee koputtaa puuta mut minulla toi astro on viellä pelannu niinkuin pitää
viisi reissua on heitetty ja pisin matka astro/koira on ollut 1,400km.Saas nähdä miten noi Kauriit/peurat juoksuttaa tota mäykkyä et miten pikältä matkalta ottaa tuon signaalin Sinnerin 7.5km on jo tosi hyvin ja viellä lyhyellä anteenilla Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tERÄsMIES
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tou 2007
Viestejä: 849

LähetäLähetetty: 13.10.2012 21:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ainut miinuspuoli ilmeni astrossa, kun se pidempi mukana tullut antenni meni poikki juuri siitä vahvikkeen juuresta antenni päästä. Kapula oli taskussa ja nojauduin ja naps poikki. Minkälainen lie se sisusta siinä antennissa, tuntui jouselta vast kun heiluttelin. Meni poikki todella helposti, mutta pelaa kyllä edelleen vaikkakin on murtunut. Kosketuksen ilmeisesti saa kun toimii.
_________________
Nopeat syövät hitaat
eivät syö
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuiskukoppi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Elo 2004
Viestejä: 173

LähetäLähetetty: 15.10.2012 18:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laughing Huollosta tullut Astro pelannut nyt pari reissua MOITTEETTA Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TTK
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 15 Tou 2005
Viestejä: 79

LähetäLähetetty: 15.10.2012 22:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä ostin Astro 320 ja Dc 40 viimeviikon keskiviikkona. Hyvin on pelannut.Myyjän mukaan oli sitä ns:korjattua versiota, niin kuin pitikin olla.. Jahtipäiviä 4 ja keskimäärin 3h pystykorvan kaulassa.Pisimmillään koira 1,5km, ei kertaakaan yhteydet poikki, ainut miinus kun ei ole hakunilmaisinta Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
EetuP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Syy 2010
Viestejä: 219
Paikkakunta: I-Suomi

LähetäLähetetty: 16.10.2012 08:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TTK kirjoitti:
Minä ostin Astro 320 ja Dc 40 viimeviikon keskiviikkona. Hyvin on pelannut.Myyjän mukaan oli sitä ns:korjattua versiota, niin kuin pitikin olla.. Jahtipäiviä 4 ja keskimäärin 3h pystykorvan kaulassa.Pisimmillään koira 1,5km, ei kertaakaan yhteydet poikki, ainut miinus kun ei ole hakunilmaisinta Crying or Very sad

Eikös se, jos pystykorva alkaa olla pitempään samalla paikalla, ilmaise koiran olevan haukussa - tai täällä päin on mahdollista, että on suden suussa..

Minulla ei ole panta toiminut neljään viikkoon, kun on huollossa. Uskomaton seikkailu. Jos ei ala tällä viikolla kuulua, niin kuluttajansuojaan lähtee viestiä ja kaikkea tarpeellista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TTK
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 15 Tou 2005
Viestejä: 79

LähetäLähetetty: 16.10.2012 13:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep, kyllä se ilmaisee mut aika epäonnistunut juttu se haukunilmaisin. Esim: Kun hiivit haukkupuuta niin taskussa kapula piippailee, ärsyttää..Toki saa sen pois hälyttämästä.Kartastahan näkee milloin koira puutavasten,juokseeko vaiko istuuko. Hyvää kannattaa odottaa Laughing Sulla vähän sama homma kun mulla maastopuvun tilaamisessa, tyhmyyttäni maksoi ennakkoon, myyjän selitykset tosi outoja ja pikkasen kusetuksen makua ilmassa, jospa se sieltä vielä tulee..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
peknou
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Tam 2005
Viestejä: 342
Paikkakunta: Keskellä ei mittään

LähetäLähetetty: 16.10.2012 17:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TTK kirjoitti:
Minä ostin Astro 320 ja Dc 40 viimeviikon keskiviikkona. Hyvin on pelannut.Myyjän mukaan oli sitä ns:korjattua versiota, niin kuin pitikin olla.. Jahtipäiviä 4 ja keskimäärin 3h pystykorvan kaulassa.Pisimmillään koira 1,5km, ei kertaakaan yhteydet poikki, ainut miinus kun ei ole hakunilmaisinta Crying or Very sad


Onhan se kuitenni hyvä,että Astrossa näkee,jos se koira rupee teputteleen samoilla jalansijoilla,niin jotain se on löytänyt.Jos Astroa ei ole kaulassa,niin ei tiiä missä koira on, haukkuuko vai nukkuuko.Kyllähän se haukku kuuluu oli koiralla Astro kaulassa,tai ei.En minä ainakaan sitä haukunilmaisinta ole kaivannut.Kyllä haukku on raikunut,kun lintu on löytynyt aivan korvakuulolla.Astrosta kiva seurata,kun koira lähtee autolta.Tänä syksynä näillä meidän mailla 200m,ja ensimmäinen haukku melkein joka kerta.Huonosti teerit pysyneet haukussa ,mettot paremminkin.Ei ole olleet häävit ilmatkaan,mutta näillä mennään,kuten urheilijatkin sanoo.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RiistaJussi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 09 Huh 2012
Viestejä: 12

LähetäLähetetty: 16.10.2012 18:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

25.9. lähetin pannan huoltoon ja tänään 16.10. kävin uuden postista eli 3viikkoa viipyi reissulla. Vaihdettu siis kokonaan uuteen. Sähköpostiin tulleista tilapäivityksistä tein sen johtopäätöksen, että huollossa on tyypillinen ongelma kun jokin "epidemia" iskee ja huoltomäärät räjähtää käsiin. Eli itse huolto kyllä pelaa suht ripeästi, mutta vastaanotto ja lähetys logistiikka on ruuhkautunut pahasti. Minun laite lähti 25.9., lähetys kirjattiin saapuneeksi vasta 10.10., huolto valmistui 11.10. ja saapui 16.10...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
EetuP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Syy 2010
Viestejä: 219
Paikkakunta: I-Suomi

LähetäLähetetty: 17.10.2012 08:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

RiistaJussi kirjoitti:
25.9. lähetin pannan huoltoon ja tänään 16.10. kävin uuden postista eli 3viikkoa viipyi reissulla. Vaihdettu siis kokonaan uuteen. Sähköpostiin tulleista tilapäivityksistä tein sen johtopäätöksen, että huollossa on tyypillinen ongelma kun jokin "epidemia" iskee ja huoltomäärät räjähtää käsiin. Eli itse huolto kyllä pelaa suht ripeästi, mutta vastaanotto ja lähetys logistiikka on ruuhkautunut pahasti. Minun laite lähti 25.9., lähetys kirjattiin saapuneeksi vasta 10.10., huolto valmistui 11.10. ja saapui 16.10...

Nyt sain sielulleni rauhan - toivottavasti, kun en ole vielä testannut - eilen panta oli tullut.
Mikähän erottelu tuossa viipymässä ja kokonaan uuteen vaihdossa on. Mulla meni päivää vaille kuukausi ja vanha panta tuli.
Lähetin pannan suoraan huoltoon eli välikäsissä ei makaillut. Huollon tilan päivityksiin ei kannata luottaa. Ilmeisesti ruuhkan takia sitä ei päivitetä. Ihme toisaalta, että heti puhelimessa tiesivät pannan tilanteen, vaikka seurannassa luki pari-kolme viikkoa "ei vielä saapunut". Korjasivat tilanteen seurantaan puhelun aikana, kun siitä mainitsin.
Jotenkin huoltokuvioissa palvelua voisi petrata, mutta sitä samaahan tuo alkaa olla palvelupuolella koko Suomenmaassa. Toivottavasti ei tule pysyvä tapa.
Itse Astroon olin tyytyväinen muutaman kerran käyttökokemuksen perusteella ja ominaisuudet ovat hyvät omiin tarkoituksiini.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Manso
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 13 Hei 2010
Viestejä: 31

LähetäLähetetty: 17.10.2012 20:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Reilu 4 viikkoo oli panta huollossa, parin viikon jälkeen soitin ja kyselin, kyseli minkälaisessa paketissa lähetin pannan. Sano koittavansa saada sen seuraavaan englannin lähetykseen. Kuitenkin lopulta tuli uusi panta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RiUDE
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Maa 2004
Viestejä: 20455
Paikkakunta: Savonlinna

LähetäLähetetty: 17.10.2012 21:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eiköhän tässä ole vähän samanlainen tilanne kuin viimetalven sähkökatkot myrskyjen jälkeen.
Kukaan ei mitenkään voi niin massiivisiin korjauksiin varautua etukäteen eikä ruuhkanpurku käy kädenkäänteessä.
_________________
Savo suureksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Zamora
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Hei 2011
Viestejä: 238
Paikkakunta: Kairasha

LähetäLähetetty: 17.10.2012 21:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuli uusi panta kärvähtäneen tilalle, meni 8 päivää. Olin vissiin tarpeeksi äkänen puhelinvaihteen poitsulle, kun näin nopiaa tuli Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jänkäkoira
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 10 Lok 2011
Viestejä: 22

LähetäLähetetty: 17.10.2012 21:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuli viimein panta takaisin, meni vähän päälle pari kuukautta. Lähetin sen silloin suoraan huoltoon. Sama vekotin tuli minkä lähetin. Päivän testin ja uimareissunkin jälkeen pelasi. No, saa nähä. harmittaa vain kun meni nallen pyynti melkeen kokonaan ilman pantaa. Pitää alkaa vaatimaan takuuajan pidennystä. Kahen syksyn takuusta toinen syksy meni huoltoreissulla. Tähän päälle kärsimykset toimimattoman pannan kanssa.

Olen sitä mieltä, että näille viallisille ja korjatuille/vaihdetuille pannoille olisi VÄHINTÄÄNKIN reilua antaa täysi uuden pannan takuu. Olisi edes pieni käden ojennus Garminilta. Ei muuta kuin painetta Garminille, veljet.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pyrykoira
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Lok 2005
Viestejä: 943

LähetäLähetetty: 17.10.2012 21:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Takuu on vain ylimääräinen valmistajan antama vastuu tavaran vioista.

Todellinen VASTUU tavaran mahdollisista vioista määräytyy lainsäädännön kautta, kts vaikkapa kuluttajansuojasäädöksiä.

Sillä asialla että ns. takuaika ehti mennä umpeen ja tavara sitten rikkoutui, ei ole juurikaan merkitystä, jos asiaa lähdetään perkaamaan.

Asiaa arvioidaan tavaran todennäköisen elinkaaren keston pohjalta, ei minkään takuuajan.

Kuluttajaa kusetetaan tällä takuuasialla. Kyllä kauppiaat tietävät asian todellisen laidan, kunhan vain siitä heille kyllin selvästi ilmoitat.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jänkäkoira
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 10 Lok 2011
Viestejä: 22

LähetäLähetetty: 17.10.2012 22:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin, olisi vain hienoa, että Garmin antaisi takuuajan jatkon automaattisesti. Ei tarvitsisi vaivata kuluttajansuojaviranomaisia asialla. Paljonkohan olisi tämmöisen laitteen elinkaari. Kyllä sen tämmöisenä sesonkilaitteena pitäisi vähintään viisi vuotta toimia. Ainakin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 81, 82, 83  Seuraava
Sivu 61 Yht. 83

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com