Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
morgankane Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.08.2012 15:20 Viestin aihe: |
|
|
Mulla uusi DC-40 panta halvaantu eilettäin....muutama paivä sitten sama homma.
Soitin garminille. Sanoivat nikottelematta laittavansa uuden pannan heti kun niitä saavat...on kuulemma ollut häikkää, menee vain ainakin pari viikkoa
Ainut robleema vain, lintujahti alkaa tuosssa reilun viikon päästä.
Pitää vissiin taaplata nuilla piippareilla alkuun
T Kane |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
EetuP Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.08.2012 15:27 Viestin aihe: |
|
|
morgankane kirjoitti: | Mulla uusi DC-40 panta halvaantu eilettäin....muutama paivä sitten sama homma.
Soitin garminille. Sanoivat nikottelematta laittavansa uuden pannan heti kun niitä saavat...on kuulemma ollut häikkää, menee vain ainakin pari viikkoa
T Kane |
No voi halavatan halavatta. Mullakin panta mykistelee. Eilen tosin pitkän ajan päästä sai yhteyden.
Lähettääkö ne Garminilta autom. uuden pannan, jos pyytää.
Tässä hommassa pitäisi tehdä ns. takaisinveto uudempien pantojen osalta! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
morgankane Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.08.2012 15:49 Viestin aihe: |
|
|
Käskivät soitella viikon kahen päästä. Entinen pitää lähettää sitten sinne.
Mutta sanoivat suoraan, että panta menee vaihtoon.
Siltiki ottaa vähän kaasariin
T Kane |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Biiveri Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.09.2012 08:08 Viestin aihe: |
|
|
Enkö antanu Kane taas kerran hyviä neuvoja. Et elä laita trackeria niin ko mulla, vaan laita astro. Ne kun eränetin mukkaan pellaa aina ja joka paikasa kellon tarkkuuella, eikä oo koskaan vikoja. Noh tämähän meni ihan niinku mun ohojeistukset ylleensäkki. Toivottavasti se uus panta pellaa sit ihan niinku pittääki, kohan sen vaan saat. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
sisilisko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.09.2012 08:25 Viestin aihe: |
|
|
Samoin astro ei vain pelitä lähetän sen nyt huoltoon .Kauankohan se kestää kun pitäisi päästä koiraa treenaamaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
bonus ***
|
Lähetetty: 01.09.2012 12:55 Viestin aihe: |
|
|
morgankane kirjoitti: | Mulla uusi DC-40 panta halvaantu eilettäin....muutama paivä sitten sama homma.
T Kane |
Viime torstaina laitoin pannan huoltoon ja eilen illalla pieni testireisuu näytti toimivan ihan oikein.. Eli sen viikon oli reissullaan. _________________ Suuret rinnat lupaavat paljon, mutta antavat vähän. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Heelmo Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.09.2012 13:10 Viestin aihe: |
|
|
Uusissa dc-40 pannoissa joku virheellinen komponentti. Ilmeisesti puolet pannoista oireilee hukkaamalla satelliitit, alkavat toimimaan taas kun sammuttaa välillä. Mukisematta vaihtavat/korjaavat, valmistajan tiedostama vika. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
PepeK Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.09.2012 15:44 Viestin aihe: |
|
|
Täällä näkyy olevan valitettavan paljon samanlaisia ongelmatarinoita kertovia mitä itse olen joutunut kokemaan. Yhteys pannan ja vastaanottimen välillä pätkii jokseenkin selvässäkin maastossa, toisinaan vaikka pannasta tulee tietoa vastaanottimelle niin pannan tilana kysymysmerkki. Lisäksi tänään sattui 2 kertaa tilanne, jossa ilmeisesti panta hukkasi satelliitit kokonaan ja laite jumiutui näyttämään koiran viimeisintä paikkatietoa siinäkin tapauksessa, vaikka koira oli kytkettynä jalkojeni juuressa. Laite itsessään ei ole kuukauttakaan vanha ja ainakaan itselläni ko. laite ei herätä suurtakaan luottamusta. Taitaa olla takuuhomma edessä? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
morgankane Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.09.2012 17:44 Viestin aihe: |
|
|
Biiveri kirjoitti: | Enkö antanu Kane taas kerran hyviä neuvoja. Et elä laita trackeria niin ko mulla, vaan laita astro. Ne kun eränetin mukkaan pellaa aina ja joka paikasa kellon tarkkuuella, eikä oo koskaan vikoja. Noh tämähän meni ihan niinku mun ohojeistukset ylleensäkki. Toivottavasti se uus panta pellaa sit ihan niinku pittääki, kohan sen vaan saat. |
Juu
Jos joku haluaa kaiken menevän reisille.
Ei muutako yv:tä biiverillä.
Helppo elämä loppuu siihen
T Kane |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
tERÄsMIES Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.09.2012 17:49 Viestin aihe: |
|
|
Onpa kyllä paljan ongelmia uuden pannan kanssa. Tietysti kiireessä päivitetty jä joku lapsus jääny siihen pantaan. Mulla ei oo vaihettu pantaa enkä kyllä vaihdakkaan. Toimii moitteetta ja jäestään pisemmällä antennilla yli 3km tulee paikkatiedot. Mitään moitittavaa ei ole 320 tä. Kävi kai aika munkki.. _________________ Nopeat syövät hitaat
eivät syö |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
peknou Kanta-asiakas
Liittynyt: 31 Tam 2005 Viestejä: 342 Paikkakunta: Keskellä ei mittään
|
Lähetetty: 01.09.2012 18:09 Viestin aihe: |
|
|
Kuin myös mulla.Vanha 220 kapula,ja DC-40 panta,ja hyvin pelittää.Ei mitään ongelmia.Ihmettelen tuota suurta ongelmien määrää. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 01.09.2012 18:10 Viestin aihe: |
|
|
Jep, kyllä panta saa olla vaihtamatta ainakin vielä tämän kauden. Suojeluskunnan luvalla . _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
tERÄsMIES Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.09.2012 18:16 Viestin aihe: |
|
|
Onko muuten havaintoa onko noita VHF lupia joltakulta kyselty? Itse en ole ikinä kuullutkaan että joltain olisi kysytty. _________________ Nopeat syövät hitaat
eivät syö |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
PepeK Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.09.2012 18:24 Viestin aihe: |
|
|
Ei ole varsinaisesti Astroon liittyviä lupia, mutta metsähallituksen mailla metsähallituksen erätarkastajat ovat joskus kyselleet VHF-jahtipuhelinten lupia. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
peknou Kanta-asiakas
Liittynyt: 31 Tam 2005 Viestejä: 342 Paikkakunta: Keskellä ei mittään
|
Lähetetty: 01.09.2012 19:08 Viestin aihe: |
|
|
Tosiaan neljä vuotta ollut Astro,eikä koskaan ole lupia kysytty.Ei Suomessa,eikä Ruotsissa.Eikä ole peilausautoja näkynyt.Mettään kun menee
niin kyllä siellä meleko rauhassa saa olla.Ja nythän ASTRO on luvallinen kampe. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|